Veikkaan, että Tieteen Kuvalehden kylkiäisenä tarjoama Nordic 256Mb mp3 soitin on vedätys, sillä ne kuulemma siirtää tuotteen lähettämistä jatkuvasti eteenpäin, jotta ihmiset maksaisivat odotellessa 15€ kuukaudessa lehtimaksua. Loistava markkinointikikka sinänsä, sillä jos olet odottanut soitinta 3kk niin olet laittanut siihen rahaa jo 45€...
Eli ihmiset älkää sortuko tuohon tarjoukseen, vaan ostakaa mieluummin mp3-soitin suoraan kaupasta ja saatte sen
a) heti
b) samaan hintaan
Lisäksi en ole löytänyt netistä yhtään ihmistä joka olisi saanut kyseisen laitteen itselleen, joten vaikuttaa siltä, ettei niitä alunperinkään ollut yhtään kappaletta...
Lehti on sinänsä hyvä, mutta tällainen vedätys saa itsenikin siirtymään muiden tiedelehtien pariin...
Tieteenkuvalehden Nordic-soitin on vedätys
24
6693
Vastaukset
- juhakorkeapudas
kannattaa ostaakin suoraan kaupasta eikä lehtien yms. markkinatavaroiden kylkiäisenä. Tuotteiden laatu ei uskoakseni yllä edes yhden lehden vuosikerran hinnan tasolle.
- juuuups
kannattaa vaan perua se tilaus, niiden pitää lähettää se soitin jos olet maksanut sen laskun minkä he ovat lähettäneet
- minä vaan
juuuups kirjoitti:
kannattaa vaan perua se tilaus, niiden pitää lähettää se soitin jos olet maksanut sen laskun minkä he ovat lähettäneet
On mulle tullut viivekirjevalittelun jälkeen se vehje n. 2 kk aikana , eli n. kuukausi ylimääräistä, mutta ei tuota meinaa saada toimimaan niin, että mikään tietokone tunnistaisi laitetta .. :(
- hyvä lehti muuten
Tieteen kuvalehteä välillä lukeneena en voi kuin hämmästellä miten noinkin hyvä ja yleensä asiallinen lehti houkuttelee lukijoita tuollaisella rihkamalla.
Tuon ämpärisoittimen sisäänostohinta on jossain 5€ paikkeilla. Tehtaan portilla hinta on jossain 2€ paikkeilla.
Tieteen kuvalehteä voin silti suositella huolimatta siitä että lähettävät krääsää jota ei voi edes hyvällä omallatunnolla heittää roskiin vaan se pitää kiikuttaa elektroniikan keräyspisteeseen. "Eli ihmiset älkää sortuko tuohon tarjoukseen, vaan ostakaa mieluummin mp3-soitin suoraan kaupasta ja saatte sen
a) heti
b) samaan hintaan
"
wrrong. Saat monin verroin _paremman_ _suht samaan hintaan. Laadukkaita 1gt soittimia saa helposti 45€- Gaaztrakh
Ystäväni aloitti tieteenkuvalehden tilaamisen tässä kuukausi sitten, ja sai kuin saikin kyseisen soittimen. Kuten jo arvata saattaa, ei soitin ole millään tavalla hyvä, sillä siihen saa arviolta noin 64 kappaletta mahtumaan, joka ei varsinkaan minunlaiselleni musiikkifriikille ole yhtään mitään - yhtä tyhjän kanssa siis.
Muutenkin kannattaa mieluummin tilata tuo Tiede -lehti. Sekä lehti että lehden internetissä toimiva foorumi ovat todella laadukkaita ja luonnollisesti tieteellisiä. Tieteenkuvalehteä pidän ainoastaan sopivana pienille lapsille, jotka saattavat innostua hienoista kuvista paljon suuremmin, kuin tällainen informaatiojanoinen älykkö.- fszf
Ohhoh. :o Itse sain soittimen, pitkän odottamisen jälkeen ikävä kyllä.
Mutta soitin oli aivan mahtava yllätys! :> Ihana, tosi pieni ja litteä. Todella helppokäyttöinen, ei tarvitse pattereita vaan USBilla ladataan.
Itselläni soitin on jo nyt todella rakas. 8) Aivan ihana. - Hevienkeli87
fszf kirjoitti:
Ohhoh. :o Itse sain soittimen, pitkän odottamisen jälkeen ikävä kyllä.
Mutta soitin oli aivan mahtava yllätys! :> Ihana, tosi pieni ja litteä. Todella helppokäyttöinen, ei tarvitse pattereita vaan USBilla ladataan.
Itselläni soitin on jo nyt todella rakas. 8) Aivan ihana.Haluaisin kysyä kun muissa keskusteluissa ei ollu tietoa niin saako siihen muistikorttia (micro-sd, tm) laitettua?
- Spark-
Hevienkeli87 kirjoitti:
Haluaisin kysyä kun muissa keskusteluissa ei ollu tietoa niin saako siihen muistikorttia (micro-sd, tm) laitettua?
Hei! Saisiko apua siihen, miten saan ladattua koneelta musiikkia kyseiseen soittimeen? Kone ei tunnista laitetta, vaikka on kiinni usb-portissa ja laite päällä.
- ???
Hevienkeli87 kirjoitti:
Haluaisin kysyä kun muissa keskusteluissa ei ollu tietoa niin saako siihen muistikorttia (micro-sd, tm) laitettua?
Tietääkö kukaan onko nordic MP4 soittimessa radiota,kun on semmonen kuvakin...?
- bfb
??? kirjoitti:
Tietääkö kukaan onko nordic MP4 soittimessa radiota,kun on semmonen kuvakin...?
Miten tämä laite toimii, kun ei ole usbissa kytkettynä? Missä on power-nappi?! Eipä tunnu käynnistyvän mistään tämä laite. Muutenkin todella heikkoa tekoa, todella muvoisen tuntuinen laite, kuulokejohto on valmiiksi täyttä sontaa, jo toisesta kuuluu jos sattuu kuulumaan, huono näyttö ja epäloogiset valikot.
En ymmärrä Bonnier Publishingin logiikkaa, en sitten millään. Antavat kylkiäiseksi tälläistä suoranaista pa**aa. Todella paha mielikuva tulee koko firmasta ja lehdestä. Ensin sai odottaa 3kk ylimääräistä itse soitinta ja soitin on laadultaan masentavan huono.
Kaiken lisäksi saapunut soitin on 256 MB ja nyt tieteen kuvalehden kanssa saa 1 GB soittimen. Ovatko miettineet, miltä mahtaa kuluttajasta tuntua, kun odotusaika venyy jo niin pitkäksi että uudet tilaajat saavat jo 4x tilavampaa soitinta. Olisiko pieni lohdutus viivästymisestä pistää kaikille 1 GB soitin?
Olen ennenkin tilannut tieteen kuvalehteä ajoittain ja saanut joskus 64 MB soittimen, joka hajosi kahden viikon jälkeen itsestään, en viitsinyt valittaa koska soitin oli todella huono.
Noin vuotta myöhemmin ajattelin taas tilata tieteen kuvalehden, kaupanpäällisiksi tuli 128 MB mp3-soitin. Soitin hajosi muutaman päivän käytön jälkeen täysin itsestään, kesken kappaleen. Noh, asiakapalvelusta soitettuani sain sitten uuden parin kk päästä. Samanlainen soitin, joka taas hajosi parissa viikossa. Eli siis musiikki ei kuulu, ei toisilla kuulokkeillakaan. Muistitikkuna niitä saattoi ehkä käyttää.
En ymmärrä miksi Bonnier tietentahtoen haluaa itselleen tällä tavalla mahdollisimman negatiivista mainosta ja julkisuuskuvaa, kauppaamalla tälläistä roinaa ja rihkamaa.
Mielestäni itse Tieteen kuvalehti on lajissaan hyvä lehti, omalla tavallaan parempi kuin Tiede-lehti, vaikka ei ihan niin "uskottava" olekaan. Joka tapauksessa pidän lehdestä kovasti ja tilaisin varmasti sitä muutenkin, kun tulisi ihan vaan hyvä tavallinen tarjous. Mutta tälläisen oheisroinan lähettäminen vain saa pahan mielen.
Voisin todella uskoa, että näiden halpiksien valmistus on maksanut Kiinassa 1-2 Euroa /per laite laatu on todella kertakaikkisen huonoa ja vaihtelevaa. - fbd
bfb kirjoitti:
Miten tämä laite toimii, kun ei ole usbissa kytkettynä? Missä on power-nappi?! Eipä tunnu käynnistyvän mistään tämä laite. Muutenkin todella heikkoa tekoa, todella muvoisen tuntuinen laite, kuulokejohto on valmiiksi täyttä sontaa, jo toisesta kuuluu jos sattuu kuulumaan, huono näyttö ja epäloogiset valikot.
En ymmärrä Bonnier Publishingin logiikkaa, en sitten millään. Antavat kylkiäiseksi tälläistä suoranaista pa**aa. Todella paha mielikuva tulee koko firmasta ja lehdestä. Ensin sai odottaa 3kk ylimääräistä itse soitinta ja soitin on laadultaan masentavan huono.
Kaiken lisäksi saapunut soitin on 256 MB ja nyt tieteen kuvalehden kanssa saa 1 GB soittimen. Ovatko miettineet, miltä mahtaa kuluttajasta tuntua, kun odotusaika venyy jo niin pitkäksi että uudet tilaajat saavat jo 4x tilavampaa soitinta. Olisiko pieni lohdutus viivästymisestä pistää kaikille 1 GB soitin?
Olen ennenkin tilannut tieteen kuvalehteä ajoittain ja saanut joskus 64 MB soittimen, joka hajosi kahden viikon jälkeen itsestään, en viitsinyt valittaa koska soitin oli todella huono.
Noin vuotta myöhemmin ajattelin taas tilata tieteen kuvalehden, kaupanpäällisiksi tuli 128 MB mp3-soitin. Soitin hajosi muutaman päivän käytön jälkeen täysin itsestään, kesken kappaleen. Noh, asiakapalvelusta soitettuani sain sitten uuden parin kk päästä. Samanlainen soitin, joka taas hajosi parissa viikossa. Eli siis musiikki ei kuulu, ei toisilla kuulokkeillakaan. Muistitikkuna niitä saattoi ehkä käyttää.
En ymmärrä miksi Bonnier tietentahtoen haluaa itselleen tällä tavalla mahdollisimman negatiivista mainosta ja julkisuuskuvaa, kauppaamalla tälläistä roinaa ja rihkamaa.
Mielestäni itse Tieteen kuvalehti on lajissaan hyvä lehti, omalla tavallaan parempi kuin Tiede-lehti, vaikka ei ihan niin "uskottava" olekaan. Joka tapauksessa pidän lehdestä kovasti ja tilaisin varmasti sitä muutenkin, kun tulisi ihan vaan hyvä tavallinen tarjous. Mutta tälläisen oheisroinan lähettäminen vain saa pahan mielen.
Voisin todella uskoa, että näiden halpiksien valmistus on maksanut Kiinassa 1-2 Euroa /per laite laatu on todella kertakaikkisen huonoa ja vaihtelevaa.Ja ei soittimessa ei ole radiota.
Vinkkini: ihan totta ihmiset älkää tilatko Tieteen kuvalehteä vain tämän soittimen takia. Itse en ostaisi tälläistä kaupasta uutena edes 5 eurolla, ihan oikeasti!
Mutta jos hyvä lehti kiinnostaa, suosittelisin silti edelleen tilaamaan ihan vain lehden vuoksi, annatte sitten tämän "design by Lars Jensenin" pahimmalle vihollisellenne. - minä vaan
Spark- kirjoitti:
Hei! Saisiko apua siihen, miten saan ladattua koneelta musiikkia kyseiseen soittimeen? Kone ei tunnista laitetta, vaikka on kiinni usb-portissa ja laite päällä.
Lataa kyllä virtaa tietokoneesta usb kautta, mutta koneen suunnasta ei oikein muuten vaikuta tunnistavan laitetta eikä löydy usb-muistiksi eikä tuo ajuri oikein vaikuttanut hyödyttävän windows98 eikä toimi ilmeisesti muissakaan koneissa
perkl
sanokaahan jos tuon saa toimimaan, bonnieria itseään ei asia taida kiinnostaa .. ?? :( - Minä itse
Spark- kirjoitti:
Sama ongelma itsellänikin... kellään ratkaisua?
- PÖhkö
Sain soittimen, vaikuttaa ehkä muovisemmalta kuin odotin, mutta mitä voi odottaa tuolla rahalla.
Sisällä on kuitenkin 2G muistipiiri, ilmoitetun 256M sijasta. Onko mitään aavistusta kuinka tuon saisi käyttöön?- oispa
oispa kiva jos sen sais auki.
itsekin olin pettynyt tohon 256mb ei tee mitää...
ja v-mäisintä oli se ETTÄ TÄSSÄ ON SELLASET KUULOKKEET ETTÄ KUN NE HAJOAA(kohta ihan varmasti) NIIN TOISIA ET SAA KU SE PÄÄ EI OO STANDARDI...vaan pienempi.
Ainakin mitä itse nopsasti katoin on noin.
Harmi, voi kun saiski ton 2gb käyttöön niin oiski kivaa! - PÖhkö
oispa kirjoitti:
oispa kiva jos sen sais auki.
itsekin olin pettynyt tohon 256mb ei tee mitää...
ja v-mäisintä oli se ETTÄ TÄSSÄ ON SELLASET KUULOKKEET ETTÄ KUN NE HAJOAA(kohta ihan varmasti) NIIN TOISIA ET SAA KU SE PÄÄ EI OO STANDARDI...vaan pienempi.
Ainakin mitä itse nopsasti katoin on noin.
Harmi, voi kun saiski ton 2gb käyttöön niin oiski kivaa!Niin, eli avasin laitteen ja piirin päällä ainakin luki 2G. Tosin äsken latasin sinne musiikkia ja nyt laite vaikuttaa kuolleen täysin...
Että sellaista. - datanero
PÖhkö kirjoitti:
Niin, eli avasin laitteen ja piirin päällä ainakin luki 2G. Tosin äsken latasin sinne musiikkia ja nyt laite vaikuttaa kuolleen täysin...
Että sellaista.Muistien koot ilmoitetaan useimmiten bitteinä eli jaa se 2Gbit kahdeksalla niin saat muistin määrän. Ja viehän se laitteen ohjelmistokin jotain muistia.
- pekkanen
Soitin tuli ihan tarjouksen mukaan, puuttuu käyttöohje, soitin hieno ja erityisesti ohut siis mukava käytössä, megoja vain n 200 että pieni on pahanen, Ei mikään ihanneostos sinänsä
- sain sen
sain soittimen ilman mitään ongelmia
- thhhee
Meille tuli soitin kyllä ihan ajoissa.
- neyy
Mulla soitin tuli vähän myöhemmin kuin luvattiin ja en saanut sitä ohjelmaa koneelle mutta ei sitä omaa ohjelmaa tarvi kun soittimeen saa muutenkin musiikkia. Itse lataan youtubesta realplayerille ja siitä kätevästi soittimeen. Nopeampaa varmasti kuin soittimen omalla ohjelmalla. Ja luotettavampaa.
Hieman hidaskäyttöinen se tosin on mutta toimii kuitenkin. Eikä tuo 1gb paljon ole mutta menettelee. Ei olis niille kovin kannattavaa antaa ilmasena mitään huippu laadukkaita 4gb:n soittimia ja kerran tuo niin halpa oli niin mitä sitä valittamaan!
Latauskin on kätevää samalla kun on koneella, niin ei pääse tyhjenemään akku melkein koskaan. Hyvin on toiminut ainakin tähän asti :) joten suosittelen jos ei odotuskaan ole mikään kovin suuri tätä soitinta kohtaa. Äänet on muuten myös hyvät ja siinä on kaiutinkin siis jos nappikuulokkeet lopettaa toimimasta niin pärjää ilman niitäkin!- neyyy
Niin se käyttöohje on siinä levyllä, sun ei tarvi saada sitä auki vaan aukaset van sen finnish manualin :D joku tais siitä valittaa.
- jamahuman
Yleensä lehti kylläkin ostetaan lukemista varten, eikä siksi että saisi jonkun lahjan mukana.
Lahjojen on vain tarkoitus vaikuttaa ajattelemattomien ihmisten ostopäätökseen esim. Tiede-lehden ja Tieteen kuvaleden välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995