Siis mua ällöttää nää jutut välillä täälä,ymmärrän että meitä on monenlaisia.
Mutta kyllä mun mielestä noi kusi-paska leikit
on iljttäviä eli siis mä haluisin nyt kysyä että mikä esim. siinä nyt on niin kiihottavaa jos mies istuu eka pöntölle sit nainen siihen ja se paskantaa siitä välistä,siis mikä tommosessa touhussa voi kiihottaa??!!
Paska haisoo ja......
KUSI-PASKA LEIKIT
15
4019
Vastaukset
- dominoiva
Kusi-paska leikit ei yleensä tarkoita, että kumpikin paskantaa peräjälkeen pönttöön. Tapahtumaan liittyy yleensä jonkinlainen roolileikki (valtiatar-orja), jossa dominoiva osapuoli tekee tarpeensa alistuvan osapuolen päälle/suuhun. Toinen nauttii siitä, että saa tehdä tarpeensa toisen päälle ja toinen nauttii siitä, että hänen päälleen tehdään.
- Jope
On se ihanaa!! Jos meinaan joku tyttö paskantaa! Nuolen reijän sitten muuten 100% puhtaax! aah! Seisoo jo!!
- Anonyymi
Porsas röh röh
- näinon
Maailma on täynnä selittämättömiä asioita eikä kaikkea voi koskaan ymmärtää
Paska ja kusileikit vain kiihottaa monia ihmisiä ja se siitä
Sinun on vain hyväksyttävä tämän asian olemassaolo
vaikka et sitä ymmärrä- Neppari
No hullua tuo ainakin mun mielestä on,hyh hyh oikeen!
- Tommy
En oikeen oo kiinnostunu pissa- ja kakkaleikeist, mutta kiihottavaa on se, kun nainen pyllistää kireillä housuilla ja pieraisee! aah! sen jälkeen masturboinnin suoritus on meikäläisen kohalla kysees!
- mika
ne vessaleikit tulee ehkä sieltä, kun lapsi on n. 2-vuotiaana psykoseksuaalisesti anaalivaiheessa eli sille tuottaa suurta mielihyvää ulostaminen ja pissaaminen (helpottaahan se oloa kenellä vain) ja se on muutenkin tosi kiinnostunut niistä asioista. joillekin tämä vaihe jää vahvasti mieleen vaikuttamaan ja esiintyy uudestaan seksuaalisuudessa niin kuin monet muutkin lapsuuden kummalliset kehitysvaiheet, jotka kaikki on käyny läpi.
- boa
Itse väännän emännän suuhun aina aamubooan. Se on sellane 5x10 ytypaketti joka menee kyllä suoraan alas. Mammalla 7 hammasta vaan suussa ni siinä ei ehi kauheesti pureskelee
- Anonyymi
voitko pistää vielä kuvan
- Anonyymi
Joo, kuva olis kiva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kuva olis kiva
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Jos mun ystävätär yllättäen vääntäisi tortut mun päälle niin saisi lähtöpassit välittömästi.
- Anonyymi
paskasta en välitä mutta on minut laitettu maahan nöyryytetty kusisuihkulla on naisia ja miehiä oudon kiihoittavaa kuitenkin
- Anonyymi
Itse haluan syödä paskaa ja juoda kusta naisen tarjoilemaan.
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede syöttää sontaa buaahaa
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707