Alussa oli, että ei hyvää päivää, mitä teko pyhyyttä juontajalta ja esiintyjät ovat täysin pellejä.
Kuitenkin se vatsasta puhuja ja 8-vuotias koomikko olivat loistavavia.
Suomen versio on pikkaisen suoraselkäisempi ja esiintyjät jäävät tyystiin varjoon, mitä tuolta suolletaan julkisuuteen.
Meillä oli tuomarina yksi trendilehden kirjoittaja, elokuvaohjaaja, näyttelijä ja tanssija, näyttelijä mitä lie.
Se englantilainen toimittaja osaa asiansa. Ja kiertelee maailmaa haastattelemassa maailman tähtiä jne.. Sit se nuori laulaja Brandy. Noo en tiiä.
Sitä ihmettelen, mitä tuo David Hassel Hoffman tekee tuolla D: Ukon parhaat vuodet ovat jo menneet, kun oli vielä Ritari Ässässä ja Baywatch ohjelmassa.
Mitä mieltä jenkki
2
379
Vastaukset
- on jenkkejä
Itse olen sitä mieltä että Jenkit saavat jo äidinmaidostaan itsevarmuuden ja pöyhkeyden jolla he pätkivät pitkälle. Totuus on että suurin osa jenkeistä on keksimääräistä tyhmempää verraten suomalaisiin, noin koulutuksellisesti tarkoitan. Vaan vähälläkin koulutuksella ja taidoilla päästää pitkälle jos on mukana aimo annos kehtaamista ja uskallusta, se on mikä suomalaisilta puuttuu. Suomen talentin osanottajista suunnilleen kaikki tulivat lavalle tyyliin 'anteeksi että olen tässä'. Jenkkiversion osanottajat suorastaan pursuivat esiintymisenhimoa. Siinä suurin ero.
- WTF 2
Jenkkijutussa on hauskempia ja uskaliaampia yrittäjiä, Suomi-versiossa kaikki oli niin tosissaan...oli muuten helvetin hyvä ääni sillä vanhalla akalla joka soitti harppua. Mutta kuten yksi tuomari sanoi, taitoa on mutta väärä areena.
En tiedä sitten siitä 8-vuotiaasta, ei ollut mielestäni niin hauska kuin olisi voinut jenkkiyleisön reaktioista päätellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982