Mikä horoskooppimerkki on kilpailuhenkisin?
kilpailuhenkisin horoskooppi?
14
2089
Vastaukset
- kilpailuhenkisyydellä
tarkoitat? Onko kyse urheilusuorituksesta vai mustasukkaisuuden eteen tehdystä näyttämisen halusta?
- outi
Tarkoitan lähinnä kilpailusuorituksia, urheilu ja myös muutkin tilanteet,jossa täytyy olla toisia parempi.
- ...
outi kirjoitti:
Tarkoitan lähinnä kilpailusuorituksia, urheilu ja myös muutkin tilanteet,jossa täytyy olla toisia parempi.
Leijona, koska hänhän on aina ykkönen tai ainakin pyrkii olemaan.
Härkä, koska hän haluaa näyttää muille olevansa hyvä, on myös lujatahtoinen eikä luovuta helpolla.
Ehkä ne nuo ovat. Saattaa olla muitakin. - muita
... kirjoitti:
Leijona, koska hänhän on aina ykkönen tai ainakin pyrkii olemaan.
Härkä, koska hän haluaa näyttää muille olevansa hyvä, on myös lujatahtoinen eikä luovuta helpolla.
Ehkä ne nuo ovat. Saattaa olla muitakin.Myös kauris on ainakin sinnikäs "metsästäjä", niin kauan yrittää, kunnes saa pyydykseen....
Itse olen härkä ja nuo piirttet sopivat minuun, sisukas, lujatahtoinen, kunnianhimoinen eikä luovuta helpolla vie loppuun asti.... - tietävä.
outi kirjoitti:
Leijona ilman muuta, aina oltava ykkösiä joka asiassa ja paikassa, ja ovat huonoja häviämään!
- härkä lady
muita kirjoitti:
Myös kauris on ainakin sinnikäs "metsästäjä", niin kauan yrittää, kunnes saa pyydykseen....
Itse olen härkä ja nuo piirttet sopivat minuun, sisukas, lujatahtoinen, kunnianhimoinen eikä luovuta helpolla vie loppuun asti....joo.. olen samaa mieltä härästä...
silloin kuin tulee kysymys kilpailusta tai muuten todistamisesta että härkä pystyy / osaa kaiken .. niin se on periaate asia.. ja viedän hommat loppuun... aina yritetään näyttää että pystymme parempaan joka kerta!!
elämä on pelkää kilpailua ja yrittämistä... ja eteenpäin menoa ;)
- Kolmonen
Ehdottomasti oinas, joka ei näe esteitä vaan päämäärän. Ja jos vielä analysoidaan lisää, niin oinas joka on isoveli (jolla siis on nuorempia sisaruksia) on todella "suurin,paras ja kaunein". Sekä firmojen johtajina sekä urheilusuorituksissa havaittua...
Otos on tosi pieni,mutta oinas,neitsyt ja leijona ovat murjottaneet pisimpään ja uudet kisat on aloitettu heti revanssihengessä.
Nämä myös ovat tuulettaneet voittojaan ja kuittailleet häväjille.
Eihän nää ole toki olleet kuin ihan vaikka korttipeliä tms.- -------------
Oinashan se...
- horosskoopissa HÄRKÄ
En tiedä mitä tarkoitat kilpailuhenkisellä, mutta härkä on sellainen, joka makaa sohvalla pävät pitkät. Härkää jääräpäisempää ei takuulla olekkaan. Meidän ukko katsoo kaikki kilpailut telkkarista, vaikka itse on niin rapakunnossa, että pitäis itse lähteä liikkumaan.Härkä on niin patalaiska, ettei kukaan voi kuvitella. Jos hän vahingossa jotain alkais tekemään, niin se jää satavarmasti kesken. Itselleen hän kyllä toivois kaikkea mahdollista palvelua, mutta itse ei korvaansa lotkauta toisen puolesta, varsinkin vappuaattona syntyneet.
- härkä lady
olen täysin disagree ;)
Itse olen härkä ja toukokuun lopussa syntynyt.. Olen todella aktivinen. en pysy paikalla ja olen todella kilpailuhimoinen..
eli jotkut ehkä olevat laiskoja mutta se on itse elämäntavoista kiini tai sitten oletko sinkku vai perheihminen ;)..
olen ylpeä että olen näin aktivinen/ urheilu /seikailu hullu härkä ;)
- hmmmm
Oinas on kilpailuhenkisin, leijona ei lähde mukaan jos häviö on näköpiirissä. Molemmat pitävät kyllä voittamisesta, oinaalle vaan kilpilu on tärkeämpää.
- jousimies
johan tuo merkin nimikin sanoo, että aina on napakymppi tähtäimessä, siinä ei muita aatella, kun oma etu on kyseessä. Erittäin puolensapitävä merkki ja vaikka kävelee muiden yli omantunnontuskia kärsimättä, pääasia että saa asiansa läpi keinolla millä hyvänsä. Tunnen useita ja kaikilla on "oma napa lähinnä".
- hghfghgh
Aivan ehdottomasti leijona, aina oltava oikeassa ja voitettava. Jos satutaan häviämään, niin eiköhän uusinta ole pian.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510