Garage vehicle, was driven rarely in the area. The chain kit is in a good condition, brake linings in front and in the back nearly again, tires in front very well in the back would have soon to be renewed. Check book maintained, calculations available. With further questions I am to you gladly at the disposal. The pictures shown became to 15. 10. 2007 taken up.
Käänös apua englanti/suomi
5
744
Vastaukset
- ainstaini
tää on suuntaa antava kun en mikään mestari oo.
varasto ajoneuvo, ajettu harvemmin alueella. Ketju"kitti,(paketti)" hyvässä kunnossa, jarru linjat edessä ja takana lähellä taas, renkaat edessä hyvät ja takana pitäisi uusia pian. (Check book) huollettu (pidetty yllä), laskutukset avoinna/vapaana. Tuleviin kysymyksiin vastaan mielelläni.
Vikasta lauseesta en ota selkoo mut jostain valokuvista on ilmeisesti kyse :)- ainstaini
tässä yksi oikaisu
garage vechile = autotalli ajoneuvo :) eli pidetty ilmeisesti autotallissa.. - ainstaini
ainstaini kirjoitti:
tässä yksi oikaisu
garage vechile = autotalli ajoneuvo :) eli pidetty ilmeisesti autotallissa..ja calculations = laskelmat eikä laskutus :)
- erki
On ilmeisesti saksankielisen henkilön tekemä ontuva englanninkielinen käännös. Alkuperäisestä saksankielisestä tehty käännösehdotukseni Deutsches Forumilla. Hyviä pyhiä!
- päin honkia
Jos kyseessä on auto josta on ilmoitettu mobilessa, ja auto on Englannissa esimerkiksi, ole varovainen. Useita feikki-ilmoituksia olen asiakkaiden pyynnöstä jo läpikäynyt.
Saksalaiset ei ilmoittele englanniksi!!! Mutta jos: noin kehnoa englantia eivät edes saksalaiset kirjoita. Eivät myöskään Saksassa asuvat ulkomaalaiset, siis arabit, venäläiset jne.
Osta mieluummin sellainen auto, jonka myyjän kanssa pystyt kommunikoimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748