Sankoaa kauppa, mistä löytyy alle 150 cm muotivaatteita, kuten pillifarkkuja, hameita, mekkoja ja erilaisia hienoja paitoja? Vai eikö sellaista olekaan? Miksei ihmiset tajua, että ehkä jotkut jää vain pieneksi tai on viellä pienikokoisia, mutta hluis muotivaatteita, MUTKU KAIKKI ON LIIAN ISOJA!!
pienten muoti
3
718
Vastaukset
- 158 cm
Alle 150 cm tuskin löytää sopivan mittaisia housuja tai farkkuja muuta kuin lasten osastolta, mutta muuten kokoja löytyy monistakin farkkusarjoista.
Kävin äsken itse talvitakkiostoksilla Moda-ketjun liikkeessä, ja siellä näytti olevan esim. talvitakkeja hyvin vielä XS-kokoja jäljellä.
Netissä Netti-Sofia http://www.nettisofia.fi/ myy vaatteita kaiken kokoisille, myös pienille naisille löytyy monia malleja. - 147cm
Mun pelastus on löytynyt kirpputoreilta ja omista kädentaidoista. Kaventelen ja lyhentelen lähes kaikki vaatteeni minulle hyvin istuviksi. Takkeja, suoria housuja ja kenkiä löytyy hyvinkin lastenosastoilta, ja ovat usein halvempia kuin aikuisten puolen vastaavat tuotteet. Ongelmaksi muodostuu lähinnä joiodenkin tuotteiden lapsellisuus.
Jos et ole syntynyt peukalo keskellä kämmentä, niin opettele muokkaamaan vaatteet sinulle sopiviksi, tai ompele itse vaatteesi! :)- --.--
Mä oon 11 v. mut voishan sitä tietty kokeilla :]
Ku just lastenosaston vaatteet on vähän... Siis en useinkana tykkää, tosin joskus löytyy esim. joku kiva paita, mutta kun nuorille ja aikuisille siis sen kokosille on niin paljon hienoja vaatteita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757