Missä pääsee linnustamaan ( sorsastus, metsälinnut ) Keski-Suomen alueella. Mistä hankkia luvat, paljonko maksaa yms. Onko mahdollisuutta ylipäätään metsästää jos ei kuulu metsästysseuraan ja maita ei ole. Villin Pohjolan sivut ovat tuttuja. Onko muita yhteystietoja
Missä metsästää Keski-Suomessa
8
3364
Vastaukset
- Lord2008
Villi Pohjolalla on Keski-Suomessa hyviä metsästysmaita, jotka riittävät vaativammallekin. Riistaa on.
Mutta minä kävin tänään V:n Pohjolan sivuilla, eikä nettitilaus ainakaan onnistu millään. Minullakaan ei ole maita ja haluaisin viedä poikani sorsajahtiin (13v, mets.tutk. läpi 12v 1.-yrittämällä). Olen metsästellyt yksityisillä mailla jonne ikäväkyllä kuolemantapauksen johdosta enää ei pääse.
- jalmari
vesilintuja saa metsästää vaikka ei ole missään seurassa.. kun hankkii vaan luvan vesi alueelle..
- köpö
ainakin sorsaa lievestuoreen lapinjärvellä. kalastuskunnalta saa lupia eikä ole kallis.kanalinnustusta kannattaa kyse valtion mailta korpilahdella ainakin korpiaho.hyvät lintumaastot.
Kiitos köpö. Lievestuore on minun lapsuudenajan naapurikunta. Satutko vielä tietämään jonkun joka vuokraisi mökin veneen Lapinjärveltä ensi syksynä joksikin viikonlopuksi? Käy muuten katsomassa pojan ja mun sivu www.gogohunters.webs.com Ties vaikka oltaisiin tuttuja.
- köpö
puzai kirjoitti:
Kiitos köpö. Lievestuore on minun lapsuudenajan naapurikunta. Satutko vielä tietämään jonkun joka vuokraisi mökin veneen Lapinjärveltä ensi syksynä joksikin viikonlopuksi? Käy muuten katsomassa pojan ja mun sivu www.gogohunters.webs.com Ties vaikka oltaisiin tuttuja.
käväse kyselemässä maalaistaloista lapinjärven varrelta.ne osaa neuvoa paremmin majoituksen löytämiseen.
köpö kirjoitti:
käväse kyselemässä maalaistaloista lapinjärven varrelta.ne osaa neuvoa paremmin majoituksen löytämiseen.
Kiitti vinkistä Köpö. Mun sisko asuu niillä seuduin ja tuntee väkeä. Uskon että sieltäpäin löytyy pojalle jahtielämyksiä. Hyvää pääsiäistä.
- on mettää ja järviä
että siitä vaan kuhan et ammu 150m lähempänä asutusta "aika tylsää" ja muistat ostaa alueelle luvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860