Haluaisin oppia puhumaan saksan alkeita, sillä olen menossa Saksaan kesällä, mutta aikani ei riitä, että kävisin sitä varten koulua, joten ajattelin kokeilla oppia sitä kotona. Joten, onko kellään kokemuksia noista CD-rompuista, joiden avulla sitä voisi oppia, esim. Talk Now!tai Talk the Talk?
Saksan opiskelu kotona
3
2925
Vastaukset
- vast994
Minulla ei ole kokemusta CD-rompuista. Mutta paljon alkeita voit oppia netistäkin, esim. tältä sivulta:
http://german.about.com/library/anfang/blanfang_inhalt.htm
Tuossa opit ensin tervehdyksiä, joita voit kuunnella myös nauhalta. Kun opit ääntämisen, voit opiskella paljon itsekin, esim. hakemalla kirjastosta alkeiskursseja. Saksan ääntäminen ei ole mitenkään vaikeaa suomalaiselle, mutta kielioppiin saa varata aikaa.
Saksalaisella kielialueella on paljon murteita. Esim. jos olet menossa Baijeriin, varaudu siihen, että puhekieli eroaa hyvin paljon kirjakielestä.- la_manana
Minne päin Saksaa olet menossa?!
Itse olen lähdössä kohta vaihtariksi sinne,
ja kesäksi aion etsiä sieltä töitä.
- koakoskoas
EVO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721