Moi!
Olen suunnitellut 200cc samurain ostoa metsäpoluille ja pienimuotoiseen crossiin.
Nyt kuitenkin olen alkanut miettiä et pitäsikö laittaa vähän enemmän ja ostaa tuo orion
tai bad boy 250cc vaikka niistä joutuu
pulittamaan vähän enemmän?
Onko niin ettei 200 samuraihin saa osia mistään
ja onks se tosiaan niin heikko ettei se kestä?
Samurai orion vai bad boy?
Kysyjä10
3
880
Vastaukset
- mkjiu
Keskinen tuo Samurait maahan ja Gern huolto hoitaa varaosat joten kyllä osia saa.
Noi muiden 250 koneet on maksimi 230cc- nimimerkki
Niinkuin sillä koneen koneen muutamalla kuutiosenttimetrillä olisi jotain merkistystä noin matalaviritteisessä koneessa ja huonoilla ajo-ominaisuuksilla varustetussa pyörässä :-O.
Jos tuollain pitää ostaa niin osta se halvempi tai etsi jokin laadukkaampi ja hivenen kalliimpi kiinanmalli esim. skyteamin st200 tai vastaava. Mikilonit(bad boy), samut, fudet jättäisin itse kauppoihin.
- mopo
Niin säästät rahaa, vaivaa ja tuskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697