Jäi kynttilä takanpäälle ja sulas tietenki kokonaan sen päälle. mahtaako saaja millään pois?
steariiniä takassa
5
3115
Vastaukset
- kysyttyä
ja monella varmaan kynttilät sulaneet.. Pahimmat jollain rapsuttelemalla ja tahrat esim. tinneri-, tai asetonirätillä. Lähtee helposti, eikä jää mitään jälkiä.
- tulikivi
Sama juttu, enpä tosta välittäny. Sitten kun olin useamman kerran takkaa lämmitelly, steariini haihtui pikkuhiljaa pois.
- takka problem
Sama ongelma täälläkin, kynttilä oli takan päällä, lämmitin takkaa ja steariinia valui takan kylkiä ja luukkua pitkin sekä takan sisäänkin sitä valui. Imeytin sitä talouspaperiin kaikkialta mistä löysin, mutta ilmeisesti jonnekin jäi jotakin, missään ei kyllä näy mitään. Joka kerta kun takkaa lämmittää alkaa steariini haista ja oon nyt lämmittänyt sitä noin 20 kertaa tapahtuneen jälkeen eikä haju vieläkään heikkene. Onko mitään ideaa miten sen hajun sais pois?
- Anonyymi
takka problem kirjoitti:
Sama ongelma täälläkin, kynttilä oli takan päällä, lämmitin takkaa ja steariinia valui takan kylkiä ja luukkua pitkin sekä takan sisäänkin sitä valui. Imeytin sitä talouspaperiin kaikkialta mistä löysin, mutta ilmeisesti jonnekin jäi jotakin, missään ei kyllä näy mitään. Joka kerta kun takkaa lämmittää alkaa steariini haista ja oon nyt lämmittänyt sitä noin 20 kertaa tapahtuneen jälkeen eikä haju vieläkään heikkene. Onko mitään ideaa miten sen hajun sais pois?
Ratkesiko ongelma ?
- Anonyymi
Tiili on huokoinen aine ja sinne imeytyy steariini niin eipä se sieltä poiskaan lähde kovin helposti.
Voi yrittää polttaa pienellä puhalluspillillä mutta olettaisin steariinin sisältämän väriaineen jäävän näkyviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980