Joo.. tuota kattoin tuommosta mönkkäriä eikä hintakaan ole mikään kauhea ja oon kuullu tarinoita että toi ois pärjänny hyvin avoimessa luokassa. Niin onko tuo sitte hyvä vai huono?`Miten tehot riittää? Voiko tuota virittää?? Kestääkö tuo vai pitääkö sitä olla kokoajan rassaamassa?
Comanche 300 Cross
15
13198
Vastaukset
- voivirittää
Kyllä kaikkia polttomoottori koneita voi vähän virittää. Kestävyydestä en sano mitään sillä itellä on 200cc comanche ja sitä saa olla kyl kokoajan säätämässä/korjaamassa jotain pikku vikaa. Mut kyllä tuo 300cc malli on varmasti hintansa väärti.
- tuollaasia
jorinoita kerrotaan? Ei ole ainakaan kisoissa näkynyt.
- kisoissa
Viimeks oli comanche 300cc crossi kisoissa 56 sijalla Virossa. Ja on noita nähty kisoissa suomessakin, tais olla 30 parhaan joukossa.
On se ihan riittävän hyvin 3000-4000e vekottimelta kun muut on hintaluokassa 10000-16000e - kisan
kisoissa kirjoitti:
Viimeks oli comanche 300cc crossi kisoissa 56 sijalla Virossa. Ja on noita nähty kisoissa suomessakin, tais olla 30 parhaan joukossa.
On se ihan riittävän hyvin 3000-4000e vekottimelta kun muut on hintaluokassa 10000-16000ejälkeen pikku puunaus riitti?
- ei ole
kisan kirjoitti:
jälkeen pikku puunaus riitti?
Jees.. noh ei oo pakko uskoa..
http://www.kesmotorsracingteam.com/kisaraporttiViromonkija2007.htm
Lue nyt kuitenkin tuo kisa raportti läpi niin saatat uskoa. - ja milloin...
ei ole kirjoitti:
Jees.. noh ei oo pakko uskoa..
http://www.kesmotorsracingteam.com/kisaraporttiViromonkija2007.htm
Lue nyt kuitenkin tuo kisa raportti läpi niin saatat uskoa....näillä on Suomessa kilpaa ajettu?
- oleehditty
ja milloin... kirjoitti:
...näillä on Suomessa kilpaa ajettu?
ei kai vielä viime kaudella ehditty kunnolla kokeilla noita kisoissa. Tulevalla kaudella nähdään varmasti enemmän kisoissa noita kiinalaisiakin.
- Hoof
oleehditty kirjoitti:
ei kai vielä viime kaudella ehditty kunnolla kokeilla noita kisoissa. Tulevalla kaudella nähdään varmasti enemmän kisoissa noita kiinalaisiakin.
Ihan jees vehe... ei muuta vikaa ollu ko kytkinlevyt palaa jos pakittelee liikaa...
- Comanchea
Eli olen itsekkin ostamassa tuota comanche cross 300. Onko joillakin kokemuksia, että millainen peli on tai onko paljon saanut rassata?
- comanche93
ei oo todellakaa huono kömpijä oon ajanu aika paljon motocross radalla,hyvin on kestäny ja tehoa löytyy.Helppo virittää esim.itsellä on tehari ja isompi kaasari ja on niitä välityksiäkin vaihdeltu.Kannattaa ostaa!
- ggglmkkkföjhidztuu
noi comache on iha paskoja osta polaris jos haluat mönkijän
- polle on perseestä
Ja unohda samalla toi polariskin.
- Anonyymi
Ei ne ihan huono ole mut jos romuttaa nii ei ne kestä
- venasäädöt
mitkä on oikeat venttiilien säädöt 300 comanches?
- Anonyymi
En oo ite virittänyt mut kyl se kestää aika hyvi jos ei aja kaasu pohjas ja romuta vaikka itellä on 110cc mönkijä. Kyllä se on hyvä mut ei mikään kisakone. Kyllä joskus pitää rassata sitä mut kannattaa huoltaa usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748