Rusketus!

Pasi

Miten kannattaa ottaa aurinkoa jos ei ole rusketusta ennestään ilman että iho palaa mutta saa kuitenkin hyvän rusketuksen?

Kauanko auringossa kannattaa olla aluksi jne?

7

1586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhdf

laita ruskettavaa voidetta, siinä on yleensä joku
      SPF myös mukana... ja ihon tyypistä se riippuu kans.

• päivi

Mikäli haluat ruskettua, mutta et palaa. Niin käytä P20 aurinkovoidetta. Upea aine. laitetaan vain kerran päivässä, kestää vettä, sallii ruskettumisen, mutta iho ei pala. Ei tunnu tahmealta, ja mukava levittää. Suosittelen !!!!!Jopa kalkkilaivan kapteeni voi olla auringossa tämän voiteen kanssa.

• Minttu

vähitellen totuttelet aurinkoon. lyhkäsiä aikoja kerrallaan. kunhan saat alkuun vähän väriä pintaan, et sitte enää pala helposti. ite en tykkää käyttää aurinkorasvoja, ne haisee. ja tuntuu et ehkäsee myös ruskettumista. hyvän rusketuksen oon jo saanu neuvomallani konstilla. enkä pala, vaikka oisin useemman tunnin auringossa.

• Pasi

Mistäs tälläisiä rusketusvoiteita sit saa?

• kas näin

Ekalla kerralla 10-15 minsaa molemmin puolin (selkä, vatsa), odotat pari päivää että pigmenttiä ehtii muodostua, sitten toistat saman mutta lisäät 5-10 minuuttia tuohon, odotat taas pari päivää ja lisäät kohtuudella sitä rusketusaikaa. Näin on mulle tullut nätti rusketus ihan muutaman kerran jälkeen ilman mitään rasvoja ja palamisia. Mulla on vaalea iho ja palan kyllä jos meen ekalla kerralla heti puoleksi tunniksi aurinkoon - pitää olla varovaisempi.

Malttia tarvii siinä kun on ensin vartin auringossa eikä tunnu tapahtuvan mitään ja tekis mieli olla pitempäänkin. Se väri tulee kuitenkin vasta parin päivän viiveellä joten ole kärsivällinen...! Jos iho tuntuu auringossa lämpenevän ja jopa vähän kuumentuvan, se on selvä merkki siitä että rusketusta on luvassa.

Sitähän sanotaan että aurinkovoiteet ei ole välttämättä edes suositeltavia kun niissä on itessään niin paljon haitallisia aineita, aiheuttavat jopa syöpää joidenkin tutkimusten mukaan.

• Mallu

Aluksi varovasti, mutta jos olet luonnostaan vähän jo tumma ja rusketus ottaa helposti ja et pala auringossa niin siitä vaan. Vesi paras voitehista.

• mytanin

Hyvinvointishopin mytan-rusketuskapselit tepsii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6474
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3544
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3100
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2744
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2462
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1957
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1810
    Aihe