kertokaahan

mistä

saisi sopuhintaan hyvät jyty putket speedmasteriin?

6

1412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgtre

kysy moto seinäjoki, siellä meille asennettiin ku ostettiin viime kesänä

• Jiässä

Tilasin itselleni Trumppa Americaan USAsta BUBin slash-cut putket. Aika avarat ovat ja saundi melko messevä. Hintaa tuli halvan dollarin ansiosta rahteineen ja veroineen n. 440 euroa. Isommat suuttimet ja AI:n tulppaussarjan tilasin myös Texasista, tulivat kirjeessä tullin ohi muutamalla kympillä. Putkissa oli jonkin verran naarmuja sisäpinnassa, joten otin kuvan ja laitoin takuuosastolle. Lähettivät uudet putket, joista maksoin yhden putken verot ja vähän huolintamaksuja. Uusissakin oli naarmuja sisällä, mutta nokihan ne pian peittää. Naarmuja varmaan tulee, kun sisuskaluja asennetaan. Ne ensimmäiset ovat vielä tuossa lattialla eikä BUB inc. halua niitä takaisin (kallista postitella rapakon yli). Americaan ja Speedmasteriin sopivat käsittääkseni ihan samat putket. Olen ajatellut kaupata ylimääräiset viimeistään brittirallissa ensi kesänä. Jos kiinnostaa, niin ota yhteyttä. Kuvaa ja videoa löytyy. Hinnaksi olen ajatellut kolmea sataa, mutta tarjouksenkin saa laittaa.

• saukki

Selfmadet ja taatusti uniikit putket. Rakensin ne speedmasteriin pari vuotta sitte. Pyöra vaihtu mutta hormit jäi, enpä ole silti tarvinnu. Kromatut, pituus 120 cm ( tulee takapyörän ohi hieman), halk 55 mm. Putkissa tukeva korvake jolla se tulee kiinni runkoon koneen taa alas pultilla ja jää piiloon. Sisällä vaimentavaa rakennetta. Näillä äänet on sopivat,ei liian kovat, ainaskaan mun mielestä. Naapurin mummolta en edes kysynyt. Kuvankin saa ja puhnroon meilinä. Niin ja hinta on 400 €. email psaukki@nic.fi

• Legend
      • Legend

• tuolla
        Legend kirjoitti:

http://www.raask.se
        tämä toiminee paremmin

lue hintoja tai mitään miten vois tilata?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6109
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5613
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2447
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2188
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2138
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1726
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe