Sama teema:
Dark Floors Solar Films on taas niitä leffoja, joihin on kopioitu juttuja monista muista "kauhuelokuva"-filmeistä,ei kannata katsoa!
Lordi-elokuvan tuottaja Markus Selin
3
841
Vastaukset
- perhe
Eilen oltiin vaimon kanssa kattomassa Dark Floors ensi-iltaan.Elokuva oli sekava ja tylsä.
- lordimustukset
Mä olen ihan samaa mieltä edellisen kans, paitti et se oliki vähä enempi OIH. Mä ainakin pidin Lordi -lehvasta!!!!!!!!
Oltiin eka iha et WTF, mut sit luettiin netist et milleen se sit oikeen meni se juoni ni sit oliki niinku oikee tosi hyvä. PS. Oltiin ihan normisti kattoons teatterissa. ;)
PS. Loppua en oikeen ymmärtäny, et oliko se onnellinen vai surullinen... Tää on niiko meen näkemys!
- kliffaahei
Talleen leffaa nakemattomana on vahan turha lukea tollasta "ei kannata kattoa"-juttua leffasta. Jos voisit antaa pari tehokasta esimerkkia ja laajempaa mielipidetta niin sitten voisi tosiaan joko sanoa "ei kiitos" tai niinkin on kaynyt, etta olenkin kiinnostunut. Ja joskus ihan sen takia, etta onhan niiiiiin huono leffa pitany jo kayda kattoo! Eli, esimerkkeja pliis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1975102Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä422578- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161739- 821364
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471229Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321203Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.105959Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.118896