Olen hommaamassa kyseistä ohjelmistoa koneelle. Onko se riittävä, jos ei oo muita ohjelmia ja tarkoituksena on vain surffata ja tehdä gradua.
Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä ohjelmasta?
Onko minkä hintainen? Kandeeko ostaa kaupasta vai saako joku taitava kopsattua sen jostain?
MS Office Home and Student 2007
6
1849
Vastaukset
Jos edes vaikka piloillasi kysyt Officen varastamisesta, kehottaisin tutustumaan OpenOfficeen: ilmainen, laillinen, suomenkielinen ja sallittu myös ansiokäytössä valmistumisesi jälkeen, toisin kuin MS Office H&S.
http://fi.openoffice.org/lataa.html- LeenaLiinu
Että jos ostan ekassa viestissä mainitun paketin, että en saa käyttää sitä valmistumisen jälkeen? Millä ne sitä kontrolloi?
Kyl mä haluun nimeenomaan wordit ja powerpointit. Ne on kuitenkin aika helppoja käyttää ja paljon hyviä toimintoja toisin kuin tietääkseni OpenOfficen Writerissä.
Maksaako MS Offise H&S yli 100 euroa? - mainitsematta
"kehottaisin tutustumaan OpenOfficeen: ilmainen, laillinen, suomenkielinen ja sallittu myös ansiokäytössä valmistumisesi jälkeen, toisin kuin MS Office H&S."
Tätä et muistanut mainita: H i d a s !
Sitä se OO on myös, vaikka vaihtoehtogurut tuon asian mielellään unohtavat.
Minullakin on Office H&S vaikka en ole opiskellut tai valmistunut mistään vähään aikaan. Ja rahalla saa ihan kohtuuhinnalla ammattikäyttöön sallitut officet, ja työt sujuvat, ohjeita, malleja, sovelluksia ja tukea löytyy. Se "ilmaisuuskin" on vähän käsitteellinen juttu. mainitsematta kirjoitti:
"kehottaisin tutustumaan OpenOfficeen: ilmainen, laillinen, suomenkielinen ja sallittu myös ansiokäytössä valmistumisesi jälkeen, toisin kuin MS Office H&S."
Tätä et muistanut mainita: H i d a s !
Sitä se OO on myös, vaikka vaihtoehtogurut tuon asian mielellään unohtavat.
Minullakin on Office H&S vaikka en ole opiskellut tai valmistunut mistään vähään aikaan. Ja rahalla saa ihan kohtuuhinnalla ammattikäyttöön sallitut officet, ja työt sujuvat, ohjeita, malleja, sovelluksia ja tukea löytyy. Se "ilmaisuuskin" on vähän käsitteellinen juttu.Ehkä, tosin Windows Vista nykyään kivasti rauhoittaa menoa Microsoft-puolella, jos toimisto-ohjelmat meinaa ärtyä niin nopeiksi, ettei kymmensormijärjestelmäkään enää riitä. ;)
- JuutasK
Hiukan tarkennusta. Office Home and Student 2007:n voi ostaa vaikka ei olisi opiskelija, maksaa muistaakseni jotain 100 - 150 euroo ja on opiskelu ja kotikäytössä laillinen, vain ansiokäyttö on "kielletty".
- Parka
Kyllä tuo Office paketti tarvii vaan ostaa. jos meinaan laillisesti haluat toimia.
Ja kyllä voi käyttää myös valmistumisesi jälkeen. Mulla on versiosta 2003 -versio. ja ei edes kyselty opiskelenko. Itseasiassa olin muutaman kuukauden pituisessa työllisyyskoulutuksessa silloin.
varmaan tuo 2007 vuosikerta maksaa enemmän kun satasen, koska minunkin maksoi kaksi vuotta sitten 150 e.
On hyvät ohjelmat. Kokeilin tuota OpenOfficeakin ja muuten ourait, mutta hidas.
ja sitten kun sen ohjelman halus poistaa, niin eipä onnistunutkaan. Kun otin yhteyttä tukeen, niin ne sanoivat että eivät ota vastuuta jos sen on ladannut netistä, niin linkit voivat olla korruptioituneita, eli viallisia.
Jouduin formatoimaan koko koneen, että sain sen pois.
toki tyytyväisiäkin käyttäjiä on. Minä en lukeudu niihin. Microsoft Office rulex.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748