Tervehdys kaikille sinne
Kysyn tässä mitä voin tehdä. Ihastuin yhteen mieheen enkä häntä mielestäni saa millään. Mikä neuvoksi, kun ei unohda sitä katsetta varsinkaan. Toivon vain, että ehkä tavoitan hänet vielä ja saa sanotuksi sen mitä piti. Mitä te tekisitte kun ihastus tulee elämään ja se hetki on lyhyt? Olen pulassa näiden tunteideni kanssa. Mutta ihmisiä tulee ja menee elämässä sekin tietää. Mutta hän oli sitä jotain minulle. Hän muisti minut viime kerrasta kaipa siinä jotain oli. Kaikki vapaat Ville nimiset kirjoitelkaas etsin, jos löytyisi ja toivon, että kirjoitus kelpasi. Olet sellainen tumma mies 160 -175 välillä. Harmaan siniset silmät olemus iloinen, puhelias, tämä mies on olemassa. ikää 30 tai 40 välillä. Olisi kivaa tutustua näin ollen jätän teille vuoroni. Messenger osoite sinne kiitos, jos tunnistat itsesi. Toivon, että onnistaisi. Nainen etsii sinua. Ja pahoittelen jos kirjoitus ei ole ihan oikeaa.?
Postiini voi laittaa ajatuksia milloin vain. Tämä ihastuminen tapahtui 28.12.07
sunrise_76@windowslive.com
Ei ihan iloinen
Blue moon
1
786
Vastaukset
- justiina2 miehenä
Sorry en ole ville mutta olen 30v. tumma harmaansininen meinaan silmistäni, ehkä en tai ehkä en sulle sopiva mutta olen mukava kultanen suloinen pieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2947230Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1443360Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1042488- 1622459
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181910Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1821715Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311568- 821544
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311470