ruostepaikan maalaus

Nimetön

miten lakka ruiskutetaan metallivärille, nykyiset maalit ovat noita vesivärejä, ja sellaisen päälle pitäis laittaa lakka. pitääkö maalin kuivua kokonaan vai maalataanko lakka märälle maalipinnalle

3

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lakka vedetään niinkuin ennenkin, eli kun pinta on mattaantunut kunnolla, niin silloin sen voi lakata.

• tonim...

vesivärien kuivatus erittäin tärkeää!!! ei riitä että pinta menee mataksi vaan pinta saatava läpikuivaksi sillä muuten vesi kuorii lakan irti seuraavaksi päiväksi! liuotin ohenteiset haihdutetaan nopiaan mutta maltti on valttia vesivärien kanssa!

• tuo

Vesivärien annettava kuivaa ehdottoman hyvin (niin hyvin että voit koskettaa sitä kämmenselällä ilman että se on tahmeaa) myös huolellinen rasvanpoisto on tärkeää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe