Mitä editointiohjelmia suosittelette Macille? Saako niitä ilmaisena ja laillisena mistään? Mulla on Canonin videokameroita ja pitäisi mini-DV nauhoja siirtää koneelle. Leikata, yhdistellä ym niitä. lisätä musiikkia sun muuta. Tekstejä ja kaikkea. mieluiten suomenkielinen ohjelma.
Mitä suosittelette?
Macille hyvä editointiohjelma?
8
3169
Vastaukset
- tarkemmin
mutta mäkissä pitisi olla mukana suomenkielinen I-movie editointiohjelma.
- Editoija
Eikös Mac:stä löydy valmiina ko ohjelma ja stillkuvatkin saa käsiteltyä,en ole käyttänyt mac:iä koskaan, mutta isot pojat kertonut.
- ...
sul o mäkki, sul o imovie. eikä sul oo ongelmaa. koska ratkasu on siinä.
mut jos hyvän editin haluut, ni hommaa vaikka final cut. ei oo suomenkielinen, mut on hyvä. - Lontoon_trendit
Final Cut Pro on paras. Imovieta en ole käyttänyt, mutta se riittää, mikäli haluat tehdä jotakin ihan yksinkertaista.
- Editoija
Käytä vaan imuvie ohjelmaa mutta muista kun ajat miniDV nauhoja koneelle niin aja pakkaamattomassa AVI muodossa se vaati tilaa 13 gigaa/tunti,anna poltto-ohjelman pakata paras laatu 1tunti DVD:lle yli 1½tunnin ei kannata paljon laittaa eli säädä bittivirta mahdollisimman suureksi.
- Editoija
Itse editoin Studio 10 :llä miniDV nauha on paras, teräväpiirto hommat on aivan la.psenkenkissä en suosittele ainakaan vuoteen
- SuGizable YouTube
Mun Macissä oli valmiina iMovie ja nyt oon ettiny jonku paikan mist löytyis Sony vegas 11 macille... tietäiskö kukaan??
- Kyllä voi editoida!
Macissa on ainakin iMovie HD jolla voi editoida..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980