Onko täällä englannissa asuvia suomalaisia?
Missä päin asutte ja miten viihdytte?
Olen itse juuri muuttanut englantiin ja olisi kiva tietää miten muilla suomalaisilla sujuu täällä. Itse ainakin kaipaan suomea...
suomalaisia
3
251
Vastaukset
- Lontoolainen
Liity Finn Guildin sivuille, niin seuraa loytyy.
http://www.finn-guild.org/ - Englnnista
vaikka kuinka. Jos haluat niin laita tähän osoitteeseen postia (en muista pitääkö laittaa jotain tietoja vai vaan tyhjä viesti) britanniansuomalaiset-subscribe@yahoogroups.com ja liityt sitten forumiin jossa voit laittaa viestiä kaikille suomalaisille jotka ovat siihen liittyneet ja tiedustella löytyykö sinun läheltä muita suomalaisia.
- Josuli
Ainakin Lontoossa on paljon suomalaisia au paireja. Jos heihin haluat yhteyttä (siis jos asut Lontoossa) niin mene katsomaan au pair palstaa. Olen siellä itsekin asunut 8 kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787