Mistä voisi hankkia Windows 98:n asennus levykkeen?
Windows 98
4
955
Vastaukset
- Suomi24-toria,
Keltaista pörssiä tai Huuto.netiä.
Mulla onnistunut muistaakseni juurikin Suomi24 Torin avulla löytää Win98:ja.
Muista sitten pyytää paitsi se alkuperäinen asennuslevy, niin myös se lisenssi ja lisenssin aitouden todistava tarra (eli ns. COA-tarra) tai muu jossa pitäis olla myös Product Key jotta pystyt asentamaan tuon Win98:n, ilman Product keytä kun ei asennus onnistu (Product key kulkee myös nimellä CD key, tai tuoteavain ym.).- höhöö
tai lataa jostain kirjota lataa windows 95 voisko joku auttaa mua nhy voiko joku antaa windows 95 aitostodistuksen koodin hukkasi oma n please man höhö &(//(SH HDGCXV
- thh
Tällainen kauppa löytyy verkosta, en ole itse kokeillut tilata sieltä mitään enkä mene takuuseen sen luotettavuudesta.
Siellä myydään win98se hintaan 7 euroa!
http://www.atk-tampere.com/webvisio/kauppa/product_details.php?p=163- keowkd qwo kqw
tuo heppu lähettää sen mitä myykin...
Olen ostellut siltä kamaa ja on toimineet...
Hyvä, että saa vielä tuollaista turvallisempaakin käyttistä...
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337244- 396725
- 293674
- 453160
- 342814
- 162602
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341950