kävin tossa mieheni kanssa chekkariss... voi voi sentään.. henkilönkunnan päätehtävä on vissiin viihdyttää itseään töissä ja samalla paikalla olleita kollega kavereitaan.. kielenkäyttö erittäin ala-arvoista ja tuntuu vain että kunhan itsellä on mahdollisimman hauskaa niin hyvin menee.. ehkä kannattaisi miettiä jotain muuta.. varsinkin sen tumman pitkähiuksisen.. no.. eipä tarvi mennä sinne enää...
törkeää henkilökuntaa
15
3603
Vastaukset
Eräänä päivänäkin tämä tummtukkainen tarjoilija kännäsi vapaapaivänään, haukkuen kaikki asiakkaat k-päiksi ja v-naamoiksi poikaystävänsä kanssa. Olisi kyllä omistajalla töitä kouluttaa henkilökuntaansa miten kohdella asiakkaita, olisi kyllä paljon kerrottavaa siitä räkälästä mitä siellä oikeasti tapahtuu omistajan tietämättä. Siksi minä en käy siellä enää kun henkilökunta on mitä on, eivät ymmärrä että me asiakkaat maksamme heidän palkkansa. Ei ole kiva mennä sinne jos myyjä huutaa v***u mitä sää otat, tai pelataan pokeria juorutaan puhelimessa. Kerron lisää cekkarista jos aihetta ilmenee.
- rastasssssss
...siellä tiskin takana sitten seisoa naama peruslukemilla? Jos on hyvä päivä ja hauskaa, niin miksei sitä iloisuutta saisi näyttää muillekin?
Onko se mielestäsi iloisuutta, jos henkilökunta huutaa sisään tullessasi mitä v****a sää otat? Monta kertaa se käytös on niin törkeää, että ei siellä viihdy jos siellä on myyjän kavereita niin et todellakaan saa palvelua vaan v*******a. Eräätkin vakinaamat saa olla pipo sekaisin, juoden omista pulloista eväitään henkilökunnan puuttumatta asiaan naureskellen mitä v***** se teille kuuluu. En todellakaan kanna enää rahojani sinne, koska vaihdoin parempaan paikkaan jossa saa kunnon palvelua ei v*******a ja naama peruslukemilla, ilmaisten muutenkin se iloisuuden.
- baaria
Möksymäki kirjoitti:
Onko se mielestäsi iloisuutta, jos henkilökunta huutaa sisään tullessasi mitä v****a sää otat? Monta kertaa se käytös on niin törkeää, että ei siellä viihdy jos siellä on myyjän kavereita niin et todellakaan saa palvelua vaan v*******a. Eräätkin vakinaamat saa olla pipo sekaisin, juoden omista pulloista eväitään henkilökunnan puuttumatta asiaan naureskellen mitä v***** se teille kuuluu. En todellakaan kanna enää rahojani sinne, koska vaihdoin parempaan paikkaan jossa saa kunnon palvelua ei v*******a ja naama peruslukemilla, ilmaisten muutenkin se iloisuuden.
itse olen havainnut saman ja vaihtanut paikkaa. Henkilökunta kun on otettu kanta-asiakkaista aikoinaan, niin mitäpä sitä voi odottaa? Ei ainakaan kunnon asiakaspalvelua!!
- rastasssss
Möksymäki kirjoitti:
huusiko baarimikko/pirkko nimenomaan Sinulle tuon? Vai selittikö esim. jollekin kaverillensa jotain aijemmin tapahtunutta juttua tai vain vitsaili, ja satuit sen vaan kuulemaan?
Itse olen kerran elämäni aikana käynyt kyseissä kapakassa, ja siitä on jo parisen vuotta aikaa. Tuolloin sieltä sai aivan tavallista palvelua. Varmaan henkilökuntakin vaihtunut? En tiedä.... rastasssss kirjoitti:
huusiko baarimikko/pirkko nimenomaan Sinulle tuon? Vai selittikö esim. jollekin kaverillensa jotain aijemmin tapahtunutta juttua tai vain vitsaili, ja satuit sen vaan kuulemaan?
Itse olen kerran elämäni aikana käynyt kyseissä kapakassa, ja siitä on jo parisen vuotta aikaa. Tuolloin sieltä sai aivan tavallista palvelua. Varmaan henkilökuntakin vaihtunut? En tiedä....Tuolla sekkarissa sen nimistä töissä. Mitä tuohon pirkkoon tulee niin eiköhän se ollut tuolla tinabubissa töissä. Tinabubistakin kyllä riittää monta tarinaa kerrottavaksi henkilökunnasta.
- jenniiiiiii
Möksymäki kirjoitti:
Tuolla sekkarissa sen nimistä töissä. Mitä tuohon pirkkoon tulee niin eiköhän se ollut tuolla tinabubissa töissä. Tinabubistakin kyllä riittää monta tarinaa kerrottavaksi henkilökunnasta.
Baarimikko = miespuolinen baaritarjoilija
Baaripirkko = naispuolinen baaritarjoilija
- miimmu
Itse olen ainakin saanut vain ja ainoastaan hyvää palvelua chekkarista. En ole huomannut mitään erityiskohteluita ns. kantisten ja muiden asiakkaiden välillä. Mitä omien pullojen kilistelyyn tulee, niin olen ollut todistamassa kun jätkä lähti liukkaasti oman pullon kanssa ja sai vielä pitkän porttikiellon päälle. Jatkakaa chekkarin tytöt samalla ilosella otteella, saattaa karkoittaa pari hapannaamaa, mutta tuo varmasti moninkertaisen määrän asiakkaita.
- .....
kyllä tuttavapiirissäni on laajemmaltikin pistetty merkille asiakaspalvelun taso = olemme treffanneet muualla!
..... kirjoitti:
kyllä tuttavapiirissäni on laajemmaltikin pistetty merkille asiakaspalvelun taso = olemme treffanneet muualla!
Eipä tuolla paljon porukkaa viikolla ole, näyttää olevan ne samat naamat aamusta iltaan. Nostaako se mielestäsi tasoa jos siellä neet samat lärvit orisevät ennen puoltapäivää? Olen edeleenkin sitä mieltä, että se henkilökunta ei osaa aisakaspalvelua. Mekin olemme nähneet sen paskan touhun sekkarissa, siksi mekin vaihdoimme hieman parempaan paikkaan missä henkilökunta osaa asiansa.
- rastasssss
Möksymäki kirjoitti:
Eipä tuolla paljon porukkaa viikolla ole, näyttää olevan ne samat naamat aamusta iltaan. Nostaako se mielestäsi tasoa jos siellä neet samat lärvit orisevät ennen puoltapäivää? Olen edeleenkin sitä mieltä, että se henkilökunta ei osaa aisakaspalvelua. Mekin olemme nähneet sen paskan touhun sekkarissa, siksi mekin vaihdoimme hieman parempaan paikkaan missä henkilökunta osaa asiansa.
...edelleenkään vastannut siihen, että huusiko työntekijä nimenomaan sinulle vai mahtoiko kertoa jotain läppää ystävälleen? Jonka satuit vaan kuulemaan.
Vastaamatta jättämisen perusteella oletan automaattisesti että kyseessä oli läpän heitto jonka sinä satuit kuulemaan.
Sinänsä taas paha sanoa mitään tai ottaa sen enempää kantaa, koska en ole ollut tilannetta näkemässä. Myös kun asiakkailla on aika iso tarve muunnella kertomaansa.
Olen muutenkin ihmetellyt tämän päivän asiakkaiden käytöstä. Millä oikeudella asiakas sanoo ravintolan tarjoilijalle; "ompas sulla perse levinnyt". Asiakkailla on tänä päivänä tyyli että he saavat sanoa henkilökunnalle ihan mitä itse tahtovat. Auta armias jos tarjoilija sanoisi saman asiakkaalle, johan faksi laulaisi! rastasssss kirjoitti:
...edelleenkään vastannut siihen, että huusiko työntekijä nimenomaan sinulle vai mahtoiko kertoa jotain läppää ystävälleen? Jonka satuit vaan kuulemaan.
Vastaamatta jättämisen perusteella oletan automaattisesti että kyseessä oli läpän heitto jonka sinä satuit kuulemaan.
Sinänsä taas paha sanoa mitään tai ottaa sen enempää kantaa, koska en ole ollut tilannetta näkemässä. Myös kun asiakkailla on aika iso tarve muunnella kertomaansa.
Olen muutenkin ihmetellyt tämän päivän asiakkaiden käytöstä. Millä oikeudella asiakas sanoo ravintolan tarjoilijalle; "ompas sulla perse levinnyt". Asiakkailla on tänä päivänä tyyli että he saavat sanoa henkilökunnalle ihan mitä itse tahtovat. Auta armias jos tarjoilija sanoisi saman asiakkaalle, johan faksi laulaisi!Tää tarjoilija nimenomaan huusi MULLE, kun satuin olemaan ainoa asiakas. Voi kun tietäisit mitä kaikkea henkilökunta, huutelee asiakkaile..
- rastassss
Möksymäki kirjoitti:
Tää tarjoilija nimenomaan huusi MULLE, kun satuin olemaan ainoa asiakas. Voi kun tietäisit mitä kaikkea henkilökunta, huutelee asiakkaile..
ja mitä kaikkea asiakkaat sanovat ja huutelevat henkilökunnalle. Etenkin ravintola alalla asiakkailla ei tunnu olevan mitään esteitä. He saavat ja sanovatkin henkilökunnalle ihan mitä lystäävät, ja menevät myös henkilökohtaisuuksiin.
Tämä ei ole puolustelu, että henkilökunta saisi sanoa asiakkaalle ihan mitä sattuu, ja jos tuo sinun tapauksesi on käynyt juuri niin kuin olet maininnut, se ei ole hyväksyttyä käytöstä työntekijältä. Mutta tuosta olisi fiksuinta tehdä ilmoitus ravintolan päällikölle, jolloin asia voisi edetäkin. Titenkin jos tapahtuneesta on jo kulunut vuosia, mitä tod.näköisemmin päällikkökin on jo voinut vaihtua, joten ei ideaa enää tässä vaiheessa ilmoituksia tehdä. Mutta tiedoksi vastaisuuden varalle. ;) rastassss kirjoitti:
ja mitä kaikkea asiakkaat sanovat ja huutelevat henkilökunnalle. Etenkin ravintola alalla asiakkailla ei tunnu olevan mitään esteitä. He saavat ja sanovatkin henkilökunnalle ihan mitä lystäävät, ja menevät myös henkilökohtaisuuksiin.
Tämä ei ole puolustelu, että henkilökunta saisi sanoa asiakkaalle ihan mitä sattuu, ja jos tuo sinun tapauksesi on käynyt juuri niin kuin olet maininnut, se ei ole hyväksyttyä käytöstä työntekijältä. Mutta tuosta olisi fiksuinta tehdä ilmoitus ravintolan päällikölle, jolloin asia voisi edetäkin. Titenkin jos tapahtuneesta on jo kulunut vuosia, mitä tod.näköisemmin päällikkökin on jo voinut vaihtua, joten ei ideaa enää tässä vaiheessa ilmoituksia tehdä. Mutta tiedoksi vastaisuuden varalle. ;)Mitä on tapahtunut check-inn ravintolassa, niin eipä siitä valittamisesta mitään hyötyä ole, omistaja vaan sanoo, että ei hän ole mitään nähnnyt. Mitä noihin vuoropäälliköihin tulee, neet ajattlee vain ketjuravintoloiden etuja ei meidän asiakkaiden on sen verran paljon kokemusta. Eräskin tarjoilija kaatoi valkovenäläisen housuilleni, valitin paikan hovimestarille niin eipä tuosta mitään hyötyä ollut, vaan minut ohjattiin ulos kehottaen älä tule enään tänne jos pelkäät housujesi likaantuvan. En ole enään sen ketjuravintolan juottoloihin mennyt...
- Miina-
Möksymäki kirjoitti:
Mitä on tapahtunut check-inn ravintolassa, niin eipä siitä valittamisesta mitään hyötyä ole, omistaja vaan sanoo, että ei hän ole mitään nähnnyt. Mitä noihin vuoropäälliköihin tulee, neet ajattlee vain ketjuravintoloiden etuja ei meidän asiakkaiden on sen verran paljon kokemusta. Eräskin tarjoilija kaatoi valkovenäläisen housuilleni, valitin paikan hovimestarille niin eipä tuosta mitään hyötyä ollut, vaan minut ohjattiin ulos kehottaen älä tule enään tänne jos pelkäät housujesi likaantuvan. En ole enään sen ketjuravintolan juottoloihin mennyt...
En tiedä minkälaisia tarjoilijoita on ennen siellä ollut mutta tällä hetkellä chekkaris työskentelee tarjoilija joka tuntuu valitsevan palveltavat asiakkaansa pärstän mukaan. Ystäväni oli siellä käynyt ja tämä tarjoilija oli vain penkillä istunut ja suurinpiirtein kynsiään peilaillut (ja oli kyllä huomannut että ystäväni oli tiskillä) ... hetken päästä vanhempi mies saapui tiskille ja palvelu pelasi taas, ystäväni sai odottaa juomaansa kunnes toinen tarjoilija tuli paikalle. Ihmettelen vaan tuota touhua siellä, eipä itse tarvi onneksi siellä käydä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061