En pärjää ilman kahvia. Jos en saa vähintään 4-5 kuppia kahvia päivässä, mulle tulee ihan hirvee olo. Päätä särkee ja ei pysty keskittyy yhtään mihinkään. Pitäiskö mun lopettaa kahvi kokonaan, ku oon kuullu ettei se oikestaa ois yhtään hyväks.
Onks kahvi vaarallista?
Kahvi vaarallista?
3
764
Vastaukset
- munuaisrasitus
Jätä kahvi kerrasta pois ja juo tilalle vain vettä. Kahvi rasittaa ruoansulatuksessa munuaisia, joten on terveellisempää olla kahvitta. Vettä juomalla myös "huuhtelet" munuaisesi puhtaaksi. Jos tulee päänsärkyä, ota yksi asperiinitabletti runsaan veden kera. Parin viikon päästä voit sitten taas juoda kahvia, mutta vain kohtuullisesti.
- täysin henkinen
homma, psykosomaattista joku sanoisi.
Tosin itselleni riittää 3 kuppia päivässä, aamupäivällä, iltapäivällä ja illalla. Ei yhtään enempää, mutta jos en saa koko päivänä kahvia, alkaa päätä särkeä ja tulee hermostunut olo, eli jonkin sortin rippuvuus on kysessä.
Tämän takia en kahvin juontia lopeta. - Kokototuus asiasta
Tuolta se lyötyy:
http://www.geocities.com/eikahvia/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747