Niin onko näin? Olen alkanut käytämään valkosipulia raakana viipaleina leivän päällä ja muutenkin ja on alkanut tuntumaan että pissillä pitää juosta tiuhemmin.
Sellaisen vaikutuksen ainakin olen havainnut että kuin koko keho ja varsinkin kädet pysyy paremmin lämpimänä. Siis verenkiertoa elvyttävä vaikutus. Nyt olen käyttänyt valkosipulia näin noin kaksi kuukautta. Kommentteja pyydellen. Kiitos
Valkosipuli nesteenpoistoon??
4
2390
Vastaukset
- ja aineenvaihduntaa
Valkosipuli alentaa verenpainetta. Valkosipulin rikkiyhdisteet pehmentävät ja laajentavat verisuonia, mikä parantaa verenkiertoa siis kudosten aineenvaihdunta vilkastuu, joten valkosipuli vaikuttaa juuri nestettä poistavasti.
- Anonyymi
VHREÄ TEE POISTAA NESTETTÄ ja ananas kuin persilja kuin pinaatti kuin nokkonen kuin koivunlehti uute . Juustossa on b vitamiinia mikä korjaa vaurioita kuin pähkinöistä. Totuus on että 2 viikkoa vihreillä laihduttaa.
- Anonyymi
Rasvaton kuukausi alentaa kolesterolin. M
- Anonyymi
Hellarit tuntee siitä tehkää kuin ne opettaa mutta älkää tehkö kuin ne tekee kohdasta. Mut ei ne edes opeta oikein. Varastettu villapusero vastaan Jeesus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787