Voiko Kaavaeditorin lisätä jälkeenpäin Wordiin?
Käykö se kuinka vanhaan versioon?
Mitähän tuo maksaa?
Kaavaeditori
4
2352
Vastaukset
- joku ms-office
versio käytössä ja siitä cd:t niin eiköhän tuo Microsoft Kaava 3.0 löydy apuohjelmista. Tuskin saanee erikseen ostettua pelkkää kaavaeditoria... Office 2007:ssä lienee joku toinenkin systeemi tarjolla....
- katsonut ettei
se jo ole sulla: Lisää - Objekti - Microsoft Kaava?
- tielle
Jo löytyi, olin liian hätäinen!
- -kaavaeditorin
tielle kirjoitti:
Jo löytyi, olin liian hätäinen!
Math Type on samojen valmistajien tekemä kuin Wordin oma kaavaeditori mutta pitemmälle kehitelty. Multa puuttui kaavaeditori eikä mulla ollut Wordin asennus -CD:tä tallella joten päädyin lataamaan sen. Ensin arvelutti koska siinä on kuukauden ilmainen kokeiluaika ja sitten se muuttuu maksulliseksi mutta onneksi kuukauden käytön jälkeen kun ei halunnut tilata maksullista kaavaeditoria ohjelma päivittyi automaatisesti Math Type Lite-versioksi josta ei tarvinnutkaan maksaa mitään (Lite-versio taitaa olla sama kuin se Wordin mukana tuleva kaavaeditori)Math Type löytyi täältä http://www.dessci.com/en/products/mathtype/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737