Niklas Wigegård

Juha82

oon seurannut jonkun verran Elitserien-pelejä vuodesta 2003-2004 alkaen.
Tuo ex-koutsi Wigegård oli erittäin hyvä koutsi mulle Djurgårdenin aikoina.
Silloin siellä pelasi Mika Strömberg joka sai kiitosta Wikegårdilta.
Työsulkukaudella Wikegård antoi "piiskaa" Puolalaiselle kiekkotaiturille eli Mariuz Cherkawskille(helevetin vaikea kirjoittaa) koska tämä pelasi liian pehmeästi.

Tuo liike teki minuun suuren vaikutuksen.
Mutta oli hyvin inhottava kuulla tuo juttu Wikegårdista että ei pidä Suomalaisista pelaajista, buuu!!!

6

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha82

oli hyvä keskustelija pelaajilleen mutta samalla ankara oppi-isä niinkuin pitää ollakin.

Tosissaan pitää olla.
      Ei voi opastaa "oppilaitaan" ns "vasemmalla kädellä"

• Mmjklms

Olen Myös Kuullut kaverista < Ihme ettei ole Tullut suomeen valmentamaan < Oma suosikkijoukkue ruotsista On Modo hockey ja toinen Hv-71 ja Kolmas Västra Frölunda ja Neljäs Ifk norrköping jalkapallossa..wilkegard sopisi sm-liigaan Valmentajaksi

• studio-osuus

aika hyvä kommentaattorina myös,kehuu suomalaista
      jääkiekoilua aika paljon...

• Katsoja ja kuuntelija

Kun itse kuulee ja näkee hänen rasismin suomalaisia kohtaa niin täytyy ihmetellä kuka sinä olet??????

• Juha82

ihan Juha82 vaan Suomen maalta, jolla ei oo mitään eikä tule olemaan mitään ulkomaalaisia vastaan.

Ei Wikegårdilla kysymys oo välttämättä rasismista hei!!
        Hän ei vain pidä Suomalaisten pelitavasta.

Kun vertaat Suomalaisia ja Ruotsalaisia pelaajina, niin heissä on eroa sanon mä.
        Siksi Wikegård Ruotsalaiseen pelitapaan ihastuneena ns "mollaa" Suomalaisia.
        Se on vain mun mielipide.
        Sou vat mitä sä ajattelet, sillä en aio muuttaa kantaani koska on tarpeeksi vahvat perusteet.

• Juha82

myyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5377
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1947
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1120
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe