Mitkä ovat rakentamisen eri toteutusmuodot? Pohdi kustannusten kannalta, mikä muoto olisi mielestäsi edullisin? Perustele vastauksesi. Minkä pituinen mahtaisi olla rakentamisen aikataulu valitsemallesi rakentamisen toteutusmuodolle?
rakentamisen eri toteutusmuodot
5
816
Vastaukset
- kädentaitaja
Riippu siitä oletko tekemässä piparitaloa vai ostoskeskusta, sairaalaa tai lentokenttää.
- Matti Tre
Jo eli oon tekemässä Omakotitaloa.
- älvsbytaloa tai
Matti Tre kirjoitti:
Jo eli oon tekemässä Omakotitaloa.
samalla rahalla hartiapankkina lammitalo. Lammitalon rakentaa harkkotaloista nopeiten, ladoin yksin 696m3 talon harkot kahteen kerrokseen neljässä viikossa, joten parissa kuukaudessa täysipäiväisesti rakentaen rakennusluvan saannista on mahdollista saada talo sateelta suojaan eli vesikattoon.
Lammitaloon verrattuna kaikki puutalot ovat rimpuloita, siksi järkevin valinta puutaloista on älvsby, koska se on halvin ja nousee nopeiten.
- kkkkkkkkkkkk
... kun täältä opinnäytteeseen apuja kyselet
- hartiapankilla
Mikäli edullisimmalla tavalla pitää omakotitalo rakentaa, on rakennettava itse, jolloin säästää palkkakulut. Rakenteet on suunniteltava mahdollisimman halvoiksi, siten että ne juuri täyttävät lakien, asetusten yms. vaatimukset. Kaikki materiaalit ja tuotteet on valittava halvimmat. Mitään ylimääräistä tekniikkaa yms ei, vain välttämätön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777