Tietääkö joku onko Tampereella alkamassa piakkoin pentukursseja? Etsiskelin jo netistä ilman tulosta. Olisimme kiinnostuneita myös näkemään muita pieniä pentuja sosiaalistamistarkoituksessa, että jos joku osaisi kertoa tällaisestakin toiminnasta tai olisi itse innostunut moisesta.
Pentukurssit Tampereella?
7
1314
Vastaukset
- ehkä apua
Heips!
Minkä rotuinen koira teillä on? Jos on kyseessä noutaja, käy kattoos Pirkanmaan Nuuskujen kotisivuilta "kestustelu" -osastolta tiedotuksia alkavista penturyhmistä! Muiden rotujen vastaavista järjestöistä en valitettavasti tiedä:/- sanottuna
..ja hei taas! Katsoin ton nimimerkkisi ja "pikkupystis" ei taida viitata noutajakoiraan;)
- bzzz_
Jep, eli Raholasta siis löytyy ainakin: Länsi-tampereen Eläinystäväsi Lääkäri Oy, tarkempi osoite on Jurvalankatu 2.
Se on ihan eläinlääkäriaseman odotustiloissa tapahtuva pentutapaaminen.
Tuolla ollaan parinkin pennun kanssa käyty, muistaakseni lauantaipäivinä on tapaamisia. Pienten ja isojen rotujen pennut eri aikaan. Kannattaa soitella ja kysellä onko pentutapaamisia vielä siellä, kun noista meidän käynneistä on kumminkin yli vuosi aikaa. Kiva paikka ja hyvää sosiaalista harjoitusta pennulle.
ps. on suht. pienet tilat siellä, että en ole varma tarviiko nykyään ilmoittautua etukäteen.- pikkupystis
Oikein paljon kiitoksia informaatiosta! Taidankin saman tien soittaa ja kysyä asiasta.
pikkupystis kirjoitti:
Oikein paljon kiitoksia informaatiosta! Taidankin saman tien soittaa ja kysyä asiasta.
Kerrothan mullekin jos sinne soitat, että miten on noiden pentutapaamisten kanssa, kun mulle tulee pentu 12.3. ja olisin kanssa kiinnostunut ja asun melkein ton paikan naapurissa :D
- pikkupystis
trueshine kirjoitti:
Kerrothan mullekin jos sinne soitat, että miten on noiden pentutapaamisten kanssa, kun mulle tulee pentu 12.3. ja olisin kanssa kiinnostunut ja asun melkein ton paikan naapurissa :D
on kuulemma lauantaisin klo 10-11 pikkuroduille ja klo 11-12 isoille roduille. Erillistä ilmoittautumista ei tarvittu, eikä maksa mitään.
- täälläkin
googleta pikkuhukka, osaa ainakin neuvoa etenpäin, jos ei omia kursseja juuri tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 12998
- 7961
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826