Mitenkä on , ovatkos vesimiesnaiset uskollista sorttia vai ovatko seikkailunhaluisia ja kenties vaikka petollisia luonteita?. Yhden vesimiesnaisen posket alkavat aina niin kummasti hehkua erään ukkomiehen läheisyydessä.Onkohan vain jokin yksilötapaus vai kuuluuko yleensä vesimiehen tyyliin?.
Mites on
4
1074
Vastaukset
- on tapana
hehkua aina. Monilla posket punottaa jatkuvasti :)Se on se sisäinen hehku, joka vaan joskus näkyy selvästi poskillakin.
- Vai eikö ole.
Onko sitten muilla merkeillä tällaista hehkua ollenkaan olemassa,edes rakastuneilla?.
- AVKT
miten lähellä??? Jos 0,5m - niin on kuumat tunteet. Miten sitten tango?
- vesisex
meillä on posket hehkuvaa lajia. Vaikka yksin olen kotona, niin alkaa posket hehkua ja tiedän, että kohta joku soitta tai tulee. Enkä edes tiedä etukäteen kuka. Ei minun itse tarvi sen kummemin olla kinnostunut. Arvaa vaan harmittaako itseä se jatkua helotus. Tekisi usein mieli soittaa kaikki puh.numerot läpi, että lopeta mun ajattelu, en jaksa hehkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707