Lastutus 220d

C-Cat

Asiallasta kommentointia, kiitos.

Onko kukaan lastuttanut/lisännyt tehoa millään tavalla is220d:hen? Itse ajattelin kesäksi kutitella vähän lisää voimaa irti.

ODB-portin kautta ei vissiin onnistu näihin koneisiin ohjelmointi eli onko ainut vaihtoehto erillisboxit?

12

4054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.Alikka

että tuohon Lexukseen olisi saatavilla alkuperäinen piristys paketti, jolla tuo teho nousisi 200 hepan tuntumaan ja takuukin säilyy. Muistanko väärin?

• väärin

TTE ei ilmeisesti koskaan saa omaa pakettiaan myyntikuntoon. Saksalaislehdet kyllä saivat testata prototyyppiä, mutta siitä on jo aikaa muistaakseni puolisentoista vuotta.

Jos itse jossain vaiheessa päätyisin tehoja nostamaan, niin tod. näk. se tapahtuisi Steinbauerin boksilla. Tästä olen lukenut vain hyvää palautetta. Huhujen mukaan ainakin Saksassa jopa Lexus-kauppiaat ovat asentaneet tätä asiakkaan pyynnöstä, vaikka tehdas ei varmaankaan tykkää...

http://www.steinbauer.cc/index.php?view_article=detail&show_art_id=2842&aid=16127

• C-Cat
        väärin kirjoitti:

TTE ei ilmeisesti koskaan saa omaa pakettiaan myyntikuntoon. Saksalaislehdet kyllä saivat testata prototyyppiä, mutta siitä on jo aikaa muistaakseni puolisentoista vuotta.

Jos itse jossain vaiheessa päätyisin tehoja nostamaan, niin tod. näk. se tapahtuisi Steinbauerin boksilla. Tästä olen lukenut vain hyvää palautetta. Huhujen mukaan ainakin Saksassa jopa Lexus-kauppiaat ovat asentaneet tätä asiakkaan pyynnöstä, vaikka tehdas ei varmaankaan tykkää...

http://www.steinbauer.cc/index.php?view_article=detail&show_art_id=2842&aid=16127

Pitääpä laittaa tuo steinbauer korvan taakse!

• Twin-Cam

Lisää 2.turbo-ahdin -eli "kaksoisturbo-ahdin"!.

• 6/8-lovisen autom.???
    • on STYLE!
    • on STYLE!

saa jopa 6-portaisen automaatti-vaihteiston!.

• Uudestaan ja näe...

"C 320 varustettuna 224 hv V6 dieselillä taas kymppitonnin kalliimpi (61.250). Tosin sen saisi nelivetoisena vain runsaan 3.000 € lisähintaan… hmmmm.
        Valitaanpa nyt kuitenkin hyvä kompromissi, 16-venttiilisellä 170 hv 2,1-litraisella nelosdieselillä varustettu C 220. Moottorit ovat E-sarjasta tuttuja entistä tehokkaampia, mutta silti vähäruokaisempia."

• hi-tech
        Uudestaan ja näe... kirjoitti:

"C 320 varustettuna 224 hv V6 dieselillä taas kymppitonnin kalliimpi (61.250). Tosin sen saisi nelivetoisena vain runsaan 3.000 € lisähintaan… hmmmm.
        Valitaanpa nyt kuitenkin hyvä kompromissi, 16-venttiilisellä 170 hv 2,1-litraisella nelosdieselillä varustettu C 220. Moottorit ovat E-sarjasta tuttuja entistä tehokkaampia, mutta silti vähäruokaisempia."

Uusissa CDI-moottoreissa on jopa NAC-katalysaattori ja SCR-katalysaattori,hiukkassuodattimen lisäksi!.

• Ei kannata!!.

Laita mielummin 2. turbo-ahdin - 1.lisäksi ("kaksoisturbo"),joka on erikokoinen,mitä nyt niin jaksaa PAREMMIN lähteä pienemmilläkin kierroksilla liikkeelle!.

• siihen?

Eiks saman tien kannattaisi vaihtaa koko polttomoottorihökötys johonkin hienompaan? Vaikka kaasuturbiiniin tai fuusioreaktoriin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5870
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5373
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3054
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      41
      2143
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2098
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1666
    Aihe