Itse olisin kiinnostunut jossain vaiheessa elämääni matkustamaan lähi-itään, ehkä
Iran, Irak, Afghanistan..
Mutta siitäpä seurasi se että nyt, muiden mielestä tuen terrorismia ja rahoitan itsemurhapommituksia ym.
Olisiko jollain ystävällisellä henkilöllä tuohon väitteeseen jotain lisättävää tuohon.
Tähän mennessä olen saanut vastauksen:
Meillä suomalaisilla on perustuslaillinen oikeus matkustaaminne haluamme.
Mutta mielestäni se ei vastaa kysymykseeni.
Matkojahan noihin kohteisiin silti tehdään,esim. Starlight Tours, Olympia,
Kiitoksia kaikille ketkä vastasi.
Tuenko
6
1573
Vastaukset
- tietoa
sinun ei kannata matkustaa, miksi kyselet
- ???
Nyt en kyllä ymmärtänyt, että miten viestistäni joku voi ymmärtää että m i n ä vihaisin arabeja,
Kylläpä oli outo heitto tuo viestisi.
Tarkoitin kyllä, että minulle on sanottu että matkustaminen esim. juuri näihin mainitsemiini maihin tukisi terrorismia, itse en ole sitä mieltä enkä usko että väitteessä on perää, mutta halusin vielä tarkistaa asian.
- tahdollanikaan
voi ymmärtää millä tavoin Irakissa, Iranissa tai Afganistanissa matkustaminen edistäisi terrorismia. Eiköhän se toimi juuri päin vastoin, mitä enemmän tavalliset ihmiset saavat positiivisia kokemuksia erilaisia kulttuureja edustavista ihmisistä, sitä helpompaa heidän on tulla toimeen keskenään ja vaikeampaa kokea toisiaan vihollisina.
Ja sitten onkin toinen asia miten määritellä kuka on terroristi ja kuka ei, sillä "yhden vapaustaistelija on toisen terroristi".- rembauld
Moi! - Juuri nyt en matkustaisi Irakiin enkä Afganistaniin. Terrorismin tukemisesta ei ole kyse, vaan omasta turvallisuudestasi. Lähi-itää voi kierellä turvallisemmin Syyriassa, Jordaniassa, Libanonissa tai vaikka Iranissa. Jemen on myös suhteellisen turvallinen. Ja tietty Pohjois-Afrikka (Algeria varauksella). Pakistanista en tiedä, mut huonoa olen kuullut.
Suosittelen Syyriaa;) Kivaa matkaa, ruh wa tiigi bissalama! - ole nyt
rembauld kirjoitti:
Moi! - Juuri nyt en matkustaisi Irakiin enkä Afganistaniin. Terrorismin tukemisesta ei ole kyse, vaan omasta turvallisuudestasi. Lähi-itää voi kierellä turvallisemmin Syyriassa, Jordaniassa, Libanonissa tai vaikka Iranissa. Jemen on myös suhteellisen turvallinen. Ja tietty Pohjois-Afrikka (Algeria varauksella). Pakistanista en tiedä, mut huonoa olen kuullut.
Suosittelen Syyriaa;) Kivaa matkaa, ruh wa tiigi bissalama!juuri noihin maihin lähdössäkään, kunhan vain vastasin alkuperäiselle kysyjälle.
Irak, Syyria ja Libanon ovat tuttuja paikkoja. Afganistan kiinnostaa kovasti, mutta seuraava reissu suuntautuu Kaakkois-Aasiaan.
Pakistanin tilanne on niin rauhallinen kuin Pakistanin tilanne yleensä on, eli pieniä jännitteitähän on koko ajan vireillä, kertovat sieltä juuri palanneet tuttavat.
- Lähdössä
Olen lähdössä lähi-itään kierteleen. Tarkoitus olis käydä ainakin: Irak, Iran, Afganistan, Saudi-Arabia, Dubai.
Enpä oikein usko että siinä terroristeja tuetaan.
Ennemminkin tavallisia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686