Haloon

Kymcon omistajat

Olen ostamassa Kymcoa? Onko hyvä? Onko eri mallien välillä suuria eroja. Saisi kestään useamman vuoden ajan 2-3 tuhannen km käytön = 20 000 km. Ei taitoa eikä halua ruuvailla.

5

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelliseen

.. siis olen ostamassa moposkootteria

• mesetti

Jos meinaat ajaa noin paljon niin varaudu koneremontiin, ja jos et osaa itse tehdä mitään huoltoja niin kalliiksi tulee sekin, ehkä merkkiskootteria kannattais harkita, vespaa tms. huollot samanhintaisia mutta vespan hinta ei juurikaan laske käytettynä verrattuna moneen muuhun. UItselläni on Kymco Agility, 7000km ajettu, jotain pientä vikaa ollut, itse korjattuna ei kallista. Toki Yamaha tai Piaggio on hyviä kanssa. Tosin vespan hinnalla voi ostaa 3 Kymco Agilityä että ajaa 10 000 ja ostaa uuden pari kertaa, sen ne kestää varmasti ja saa ajaa uudella aina. (vespan hinta olikin 2590€ eli 2xkymco)

• Mopotin
        mesetti kirjoitti:

Jos meinaat ajaa noin paljon niin varaudu koneremontiin, ja jos et osaa itse tehdä mitään huoltoja niin kalliiksi tulee sekin, ehkä merkkiskootteria kannattais harkita, vespaa tms. huollot samanhintaisia mutta vespan hinta ei juurikaan laske käytettynä verrattuna moneen muuhun. UItselläni on Kymco Agility, 7000km ajettu, jotain pientä vikaa ollut, itse korjattuna ei kallista. Toki Yamaha tai Piaggio on hyviä kanssa. Tosin vespan hinnalla voi ostaa 3 Kymco Agilityä että ajaa 10 000 ja ostaa uuden pari kertaa, sen ne kestää varmasti ja saa ajaa uudella aina. (vespan hinta olikin 2590€ eli 2xkymco)

Ei huolta noilla kilometreillä, jos vaan huollat kunnolla! Mun Vitality on maahantuojalla näytillä ja ajettu 30tkm ja toimii kun junan vessa!! Ei kuluta öljyä (4t) Voin suositella kyllä Kymcoa ihan oikeasti(ei mainospuhe). Mikä on myös tärkeää huomioida, niin maahantuoja osaa asiansa. Eli jälkimarkkinointi pelaa! Aivan toista kuin sumekolla. Oli todella surkeaa palvelua!!

• asiallisista vastauksista
        Mopotin kirjoitti:

Ei huolta noilla kilometreillä, jos vaan huollat kunnolla! Mun Vitality on maahantuojalla näytillä ja ajettu 30tkm ja toimii kun junan vessa!! Ei kuluta öljyä (4t) Voin suositella kyllä Kymcoa ihan oikeasti(ei mainospuhe). Mikä on myös tärkeää huomioida, niin maahantuoja osaa asiansa. Eli jälkimarkkinointi pelaa! Aivan toista kuin sumekolla. Oli todella surkeaa palvelua!!

Olen käsittänyt että Kymco on näistä kiinalaisista ainakin tällä hetkellä luotettavin. Tavoitteena onkin hyvä hinta-laatusuhde eli reilun tonnin kulkupeli. Mikäpä siinä on miettiessä, jos voi laittaa skootteriin 2 500 euroa ja ostaa Vespa.

• bnrey
        asiallisista vastauksista kirjoitti:

Olen käsittänyt että Kymco on näistä kiinalaisista ainakin tällä hetkellä luotettavin. Tavoitteena onkin hyvä hinta-laatusuhde eli reilun tonnin kulkupeli. Mikäpä siinä on miettiessä, jos voi laittaa skootteriin 2 500 euroa ja ostaa Vespa.

on taiwanilainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5840
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5343
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3034
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2088
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      38
      2043
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1656
    Aihe