Tekstiteeveen mukaan joka sadas täysi-ikäinen Usan kansalainen on vankilassa.
Jos siellä vietetään karkauspäivää, on poliiseilla tänään kiireinen päivä.
Uutisia! Uutisia!
6
412
Vastaukset
- Nimetön
Joka sadas! Minä en nyt ihan usko.
Mistä rahat kaikkien ylöspitoon, hyvänen aika.
Eihä siellä ole varaa maksaa edes kansalaisten terveydenhoidosta.
Hillarykin haluaa pakolliset terveysvakuutukset.
Vaatisivat nyt saman tien pakolliset vankilavakuutukset.Eilisessä lehdessä uutisoitiin, että Kentin yliopistossa oli tutkittu intensiivisesti noin tuhatta henkilöä.
Tutkimuksen tuloksena todettiin, että lämminsydämiset ihmiset antavat hyväntekeväisyyteen rahaa enemmän kuin kitsaat.Sosiaaliturvasta ei kai voida jenkeissä puhua.
Työssäkäyvillä on työnantajan vakuutus, jolla pääsee hyvään sairaalaan.
Jos vakuutusta ei ole, niin sitten köyhien sairaalaan, joita pidetään yllä lahjoitusvaroin.
Jos neuloista on pulaa, niin käytetään samoja uudelleen. Eihän siinä hyvä mene pilalle.
Millähän rahalla köyhä työtön tai passiton siirtotyöläinen maksaisi sairausvakuutusmaksunsa?
- kai75
empä muista osavaltion nimeä, sairaan hoidossa käytetty useamman kerran puudutukseen (erhenkilöille) samaa neulaa.
Mainittiin jostain hepatiitti ja aids epidemiasta.
Ett oh hu !
Mutt kai kaikkialla aina sattuu jotain ihmettä/ihmeellistä.
Ehkä meilläkiin, vai ? - jonka pitäisi olla...,.,
Tiedän yhden usalaisen, jonka pitäisi olla telkien takana syyttömien murhista, hän on GB, enkä suinkaan tarkoita Gunnar Bärlundia, hänhän vain vähän moksautteli nokkaan.
- dösäkuski
Stadissa joka sadas ajaa pommilla.
On tutkittua tietoa. Mustaa valkoisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864