elikkä millä aineella ja millä taktiikalla kannattaa puhdistaa suuttimet ja kaasutin yleensä?
suuttimien puhdistus
5
4169
Vastaukset
- kuppe kokenut
Jos on tarvinnut kaasuttinta puhdistaa niin olen käyttänut aerosstarttia tai jotain käynnistysssumutetta, pulloissa on yleensä mukana pilliputki, pilliputken kun asentaa tiiviisti suuttimen reijän kohdalle ja ponne pullon oma paine puhaltaa ja pesee suutinta? Aine haihtuu myös nopeasti! Parempiakin konsteja joltai muulta voi löytyä mutta tätä olen itse joskus käyttänyt.
Autotarvikeliikkeestä kun ostat pullollisen kaasarinpuhdistus litkua ja lisäät sitä ohjeen mukaan tankkiin bensan joukkoon niin suurimmat paskat kyllä lähtee eikä tarvi ruveta mihinkään purkuhommiin,eikä tuo litku ole edes kovinkaan kallista ja purkillinen riittää moneen tankilliseen.
- Mikä tarve?
Sulla on todennäköisesti alle viisivuotias ajokki. Mistä syntyy tarve suuttimen putsaamiseen? Todennäköisesti mielikuvituksesta. Jos moottori olisi 20-25 vuotias homma saattaisi tulla kyseeseen.-ei muutoin.
- vajukkikdkdkd
Ootko idiootti? Jos mopo ei lähde käyntiin yleensä katsotaan suutin ekana et onko siellä paskaa?
- Anonyymi
vajukkikdkdkd kirjoitti:
Ootko idiootti? Jos mopo ei lähde käyntiin yleensä katsotaan suutin ekana et onko siellä paskaa?
Hei idiootti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686