Oon kuullu että jtn tällast on joskus tällä palstalla puhuttu niin et mitä apteekissa pitää sanoo kun sen neulan haluu ostaa vai myydäänkö niitä edes siel?
kiitti jo etukäteen :)
Myydäänkö apteekissa lävistysneuloja?
7
13540
Vastaukset
- ................
no mitäköhän siellä apteekissa pitäisi sanoa?!? sano vaikka hei ja pyydä myyjältä mitä haluat, ja muista vielä lähtiessäsi kiittää...
- ju.pu
helpompi tilata netistä .illlusionila oon nähny lävistysneuloja myynnissä ,klikkaa tota mainosta ylhäällä
- Anonyymi
Mikä mainos
- hff,
Apteekista yleensä saa injektioneuloja, joilla jotkut tuntuvat itseensä lävistyksiä tökkivän. Itse ongelmahan on vasta siinä, että nuo neulat ovat useimmiten jonkun verran korua ohuempia.. Ja korun runnominen läpi voi siten olla astetta ikävempää. Kohta joku tulee tänne kertomaan menestystarinaansa 32 nuppineulalla tehdystä lävistyksestään, ja "mitään ongelmaa ei oo ollu!"
Juu mutta. Joku tuossa mainitsi nettikaupan josta ihan lävistysneuloja saisi, kuulostaa kyllä paremmalta vaikken asiaan ole paremmin tutustunut. - viivihhh
siis nämä apteekista saatavat neulathan ei ole tarkoitettu lävistämiseen vaan lääkkeiden ottamiseen... itse kyllä ostin sieltä maksoi 12snt, reijän tekeminen oli helppoa ja kivutonta, mutta verta vuosi erittäin paljon, mitä ei ennen ole nuppineulalla tehdyissä reijissä tapahtunut:D itse sanoin vaan että "onko täällä sellasia steriloituja neuloja?" ja sitten se tyyppi kysy että "mihin tarkotukseen?" ja sit ku sanoin et teen lävärin, ni sit se haki niitä, mut toises apteekis ku kävin ni siel se ei antanu ostaa niit koska ne on sitä lääkkeen ottoo varten
- Anonyymi
tiiätkö yhtään minkä niminen apteekki myy ja mikä ei myy?
- Anonyymi
Ite ku mentii kaverin kanssa ostamaa ni kaveri sano ”saisko sellasen lävistysneulan” ni myyjä sano et ei oo ”täl hetkel” niitä eli ois kyl löytynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337004- 386434
- 293514
- 453010
- 342714
- 152408
- 372198
- 162076
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481947En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191807