Kuka palstan kunkku?

Ruuneperi Joopel ja Maalaismies ovat juuri ennen minua kukin kirjoittanut viisi aloitetta. Kukahan on tehnyt parhaat aloitukset. Verratkaa.

15

1181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalaismies*

Kuule Late Vaan, tarkoitat varmaan formuloita! Sitä tällä iällä tuppaa asiat sekoamaan. Kyllä minä edeleen Kimiä kannatan. Kovalainen on vielä kovin nuori, tulevaisuuden mies, sanotaan. Niitä ja monia muita asioita on mukava tämän leppoisan kahvipöydän ääressä pohtia.

• Alvar K.

Saanen ihmetellä muitten mukana mihin kuoli
        aikoinaan Alvar K, jonka surmasta syytöksiä esitti aikoinaan maalaismies*.
        Lieneekö hän jälleen herännyt?

• Maalaismies*
        Alvar K. kirjoitti:

Saanen ihmetellä muitten mukana mihin kuoli
        aikoinaan Alvar K, jonka surmasta syytöksiä esitti aikoinaan maalaismies*.
        Lieneekö hän jälleen herännyt?

Alvar K oli pidetty kirjoittaja. Eräs häirikkö hääri hänen kimpussaan aiheuttaen lopulta hänen lähtönsä. Palstalla ei silloin ollut sheriffiä. BilMan sitten joutui ankaraan taisteluun ko. häirikön kanssa taltuttaen hänet.

Jos haluat tietää, kuka häirikkö oli, niin mene peilin eteen!

• Maalaismies* kirjoitti:

Alvar K oli pidetty kirjoittaja. Eräs häirikkö hääri hänen kimpussaan aiheuttaen lopulta hänen lähtönsä. Palstalla ei silloin ollut sheriffiä. BilMan sitten joutui ankaraan taisteluun ko. häirikön kanssa taltuttaen hänet.

Jos haluat tietää, kuka häirikkö oli, niin mene peilin eteen!

Olen saanut tältä yhteiseltä "ystävältämme" lukuisia ilkeilyviestejä sähköpostiini.

Sama itsekehu, tosiasioiden vääristely y.m. jatkuu.
        Ilonsa kullakin, mutta aika kummalliset näin keskusteluissa.

Keljuilija ilmoitti harrastavansa kuntouintia ja suositteli muillekin. Hyväänkin kuntoon voi tulla mutta ei kunnolliseksi - hajupoika.

• Tuskimpa täällä kukaan kilpaa kirjoittaa. Ne kilpakirjoitukset taisivat jäädä 40-luvulle. Silloinhan oli niitä Raittiuskilpakirjoituksia kouluissa.
      Ihmisillä on ajatuksia, joita on kiva kertoilla esimerkiksi tällä palstalla ja kuulostella mitä mieltä toiset ovat.
      Ehkä tuo Sinunkin aloituksesi oli ajattelun tuote.
      Vai oliko?
      Ja jos oli, niin mihin pyrit sillä?

• Jokainen yrittänee tehdä avauksia, jotka kiinnostaisivat muita antamaan näkemyksensä aiheesta.

Lukijoitakin on paljon, jopa erimielisyyksissä. Kuka niihin pyrkisi?

Tuo oma viestimäärä-avaukseni oli aika kummallinen. Ompa kummaa jne. ja siitä se lähti, turpiinkin tuli.

• on markkinat täällä.
        Vai että pitää aina avata oma keskustelu, sitä en ole tullut ajatelleksikaan aikaisemmin .
        Ja kyllä tämän 70 kuningatar on hän joka on saanut pidettyä keskustelut vireellä monta vuotta tekemättä aina aloitusta ,jos aikoo sanoa jotain.
        Nimeä ei tarvitse mainostaa ,koska nämä kunkut kyllä tietää ketä tarkoitan:=)

Minun mielestäni keskustelua on se että "pystyy" myös toisten aloitukseen ottaa osaa ja kantaa.

• ullamirjami kirjoitti:

on markkinat täällä.
        Vai että pitää aina avata oma keskustelu, sitä en ole tullut ajatelleksikaan aikaisemmin .
        Ja kyllä tämän 70 kuningatar on hän joka on saanut pidettyä keskustelut vireellä monta vuotta tekemättä aina aloitusta ,jos aikoo sanoa jotain.
        Nimeä ei tarvitse mainostaa ,koska nämä kunkut kyllä tietää ketä tarkoitan:=)

Minun mielestäni keskustelua on se että "pystyy" myös toisten aloitukseen ottaa osaa ja kantaa.

Kyllä se viestiketju on jonkun avattavakin.

Ellei ole avattua ketjua, mihin kirjoitat?

• Katicat2
        Ruuneperi kirjoitti:

Kyllä se viestiketju on jonkun avattavakin.

Ellei ole avattua ketjua, mihin kirjoitat?

Tosi on, ellei kukaan aloita, mihis kirjoitetaan sitten. Se on toisten palvelemista. Eihän ne aloitukset mitään omia ole, yhteishyviä pikemminkin, kaikille tarkoitettu. Jos aloitus ei herätä kiinnostusta, so what, tuonne painuu unholaan eikä ole paljoa tilaa vienyt. Joillakin on selvästi luovuutta keksiä hyviä aloituksia, kiitokset heille.

• ilman muuta

Ruuneperi ja Skillan. Meneppäs nyt Ruune kiltisti kahville pirttiin!

• Yks vakaa

Taisit piruuttas sohaista muurahaispesään. Testasitko kolmen muskettisoturin huumorintajua?
      Kaikilla näyttää olevan. Vai oletteko vanhoja tuttuja?
      Hauska kirjoituksesi saattaa poikia tosikkoja kirjoituksia. Ei kaikki leikkiä ymmärrä.

• ihmeen

väliä sillä on?
      Parhaat aloitukset - tuo on jo täysin subjektiivinen käsite.
      Paras, mikä on kenellekin hyvä, parasta tuskin onkaan.

• Aleksanteri Viidestoista

Kuninkaat eivät kauan ole muodissa.
      Esitän Maalaismiehen, Ruuneperin ja Jopelin keskuudesta valittavaksi kuninkaan sijaan tsaari.
      Kaksi heistä valittakoon suuriruhtinaiksi.

• viäränlainen

Eikös ne kunkut kuulu historiaan, vaikka vielä joitain jäänteitä on vielä jäljellä. Ymmärtääkseni kunkut ovat kunkkuja ilman omia ansioita, perintönsä saaneita.Se joutavasta.
        Palstan aloituksiin ja keskusteluihin on monta mielipidettä - hyvin vähän on "yhtä hyvää." Tiedän olevani rajoittunut, esimerkkejä; en katso
        "Kauniita ja rohkeita","Salattuja elämiä", "Idolsia","Iso veljeä","Tähtitansseja" yms. Jo näillä eväillä jään pieneen vähemmistöön.
        Olen muutaman vuoden seurannut tätä palstaa. En muista tehneeni yhtään aloitusta, muutamia puheenvuoroja kylläkin. En syyttele ketään, valinnathan ovat minun. En vain ole huomannut mitään erikoisen arvokasta menneen hukkaan
        Mielestäni keskustelua ei synny, jos nimimerkkinä käyttää aina eri lauseen pätkää samassa aloituksessa. Näkeehän tuota "vedätystä."
        Samapa tuo; olkoon hömppää tai asiaa. Jokaiselle jotakin ja valitukset päälle.

• sissin ihailija

Nämä sitkeät sissit, Skillan parhaana esimerkkinä, ovat kunkku ja kuningatar ainesta. Skillanilla on varaa olla kaikille ystävällinen eikä hän nosta itseään kaikkitietäväksi. Luulen ettei hän kuningattaren kruunusta perusta, joten asettakaamme kaunis kukka seppele hänen hiuksilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6315
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      642
      2611
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1123
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      79
      1087
    6. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      301
      1074
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1068
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      78
      983
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66