Moi!
Onko Ecuadorissa kuinka paljon eksoottisia ötökäitä, hämähäkkejä, koppakuoriaisia ja muita pikku-piipertäjiä? Lähinnä siis mönkiikö siellä esim. hotelleissa nurkissa nyrkinkokoisia hyönteisiä? Tai pienempiä...?
Olen ötökkäkammoinen joten pitääkö tuo maa pyyhkiä pois listalta?
Ecuadorin ötökkä-elämä?
papukajja
1
1314
Vastaukset
- ötökät
Olen matkustellut useammassakin maassa Etelä-Amerikassa eikä missään ole ötököitä hotelleissa näkynyt. Majapaikkanani olen pitänyt hostelleja, vaatimattomia ovat mutta siistejä (melkein aina). Suurimmat ötökät ovat olleet torakat, ja niitäkin olen nähnyt hyvin vähän, enkä koskaan yhtä enempää kerrallaan.
Toki ötököitäkin näkee, majapaikoissakin, mutta ne ovat olleet sellaisia paikkoja missä niitä voi hyvin odottaakin, esim. viidakko-oloissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721