Laitan tämän nyt tällekin saralle.
Minulla on kultakaloja ollut yli 10 vuotta. Ovat pysyneet aina terveinä ja tyytyväisinä.
Nyt on kuitenkin tullut ongelma. Ostin kerran uuden kultakalan porukkaan, ja kuukausi ostamisen jälkeen tämän värit lähtivät! Kala oli kauniin kirjava. Oranssia mustaa ja valkoista... nyt on maidon valkoinen!
Voiko kalan väri vaihtua kasvaessa? Vai onko kyseessä vakavakin sairaus tms?
Tämä maidon valkea kala on kuitenkin pirteä ja hyvinsyövä..
Järkyttävää törmätä tälläiseen asiaan, kun ei aikaisemmin ole sairastellut kukaan kalani!
Tässä akvaariostani vähän tietoja. 500l. 3 kultakalaa tällä hetkellä ja 7 kuparimonnia. Ph oli n 7 ja Kh 3,5 suunnilleen. Runsaasti kasveja ja kirkkaan oloinen viileä vesikin..
kalalta lähti värit!
2
856
Vastaukset
- FISHKING
samaa viestiä ei tarvitse viljellä joka lohkoon, kyllä se huomataan ja siihen vastataan aivan varmasti, jos ei heti niin huomenna viimestään!!
kiitos ;)
Ja toiseksxcz
OPETELKAA KÄYTTÄMÄÄN NIMIMERKKIÄ SE AUTTAA HUOMATTAVASTI KUN VASTAAJA KOITTAA VETÄÄ KYMMENIEN VIESTIEN SEASTA SEN SAMAN KIRJOITTAJAN JUTTUJA YHTEEN JA TOSIAAN KIRJOITTAKAA SAMAAN KETJUUN JONKA OOTTE ALOITTANUT, NÄIN SÄÄSTYTÄÄN MONELTA KÖMMÄHDYKSELTÄ JA VÄÄRIN YMMÄRRYKSELTÄ!
TATTIZCH ! - sunny
kaloilta uusiutuu väri ... ja monneista monnit ovat ärhäköitä iosoille kaloille joten varaudu kuolevaan kulta kalaasi ):
KIITOS KYSYMYKSESTÄSI OLI ILO VASTATA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738