Jumalauta että potkii lujaa tää Gloria Mortin Eryx! Miksei tästä bändistä ole aiemmin kuuluteltu missään, ilmeisesti toinen levy jo! Aivan sairaan tasokasta suomalaista death/extreme-metallia!Livenä täytyy päästä näkee, toivottavasti kesän festareilla!!!
Gloria Morti!!!!
10
1068
Vastaukset
- Le'vy
Oon samaa mieltä, on meinaan julkasupäivästä asti soinut! Huomenna on Nighlife rockissa keikka, ei pysy tää äijä housuissaan!!
- hannu hoo
Chthonicin kuonokoppapoika
- ...LAULAJA...
...ei voi muuta sanoa. Vitun kova bändi.
- Y.L
www.myspace.com/gloriamorti
- ano
Eipä ole bändi pahemmin otsikoihin päässyt vaikka eka levy oli hyvin tehty sekin. Valitettavaa että kovin harvat bändiä tuntevat. Itse löysin bändin ihan sattumalta siinä 2005-06 aikoihin. Toivotaan että nykyisen levy-yhtiön kautta pääsee bändi suuremman yleisön tietoon.
- Catamen
Uutta levyä tekemässä kuulemma, en malta odottaa!!!!
- jepulis
Catamen kirjoitti:
Juu melekin samantien aloittivat uuden levyn tekemisen kun edellinen vasta oli julkaistu. Tällä kertaqa ei varmaankaan tarvitse odottaa sitä neljää vuotta :D
- Rumpali65
jepulis kirjoitti:
Juu melekin samantien aloittivat uuden levyn tekemisen kun edellinen vasta oli julkaistu. Tällä kertaqa ei varmaankaan tarvitse odottaa sitä neljää vuotta :D
Mun mielestä Gloria mori on ihan surkeaa rääkymistä, ilman pienintäkään melodiaa. Filthin coverointia ja power metal rummutusta.
- Jannebarathron
Rumpali65 kirjoitti:
Mun mielestä Gloria mori on ihan surkeaa rääkymistä, ilman pienintäkään melodiaa. Filthin coverointia ja power metal rummutusta.
Eipä toi extreme melodioita kaipaa. vitun kova!!
- Mortirer
Catamen kirjoitti:
Nyt on hyvät tunnelmat levyllä, ostakaa jos uskallatte! "Kunnioitan!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980