Hei.
Oletko joutunut elämäsi aikana kohtuuttoman epäoikeudenmukaisuuden uhriksi esimerkiksi ystäviesi, sukulaittesi, työkavereitten, esimiehesi, viranomaisten, käräjäoikeuden tai muiden toimesta?
Mistä tilanteesta oli kysymys? Kostosta ystävän tai työtoverin puolelta, avioerosta jossa ex-puoliso valehteli sinusta, väärinkäsityksestä joka kasvoi yli äyräiden?
Mitä teit? Otitko elämäntehtäväksesi vääryyden korjaamisen ja lähdit todistamaan kaikille osapuolille syyttömyyttäsi vai puritko hammasta, itkit, ja olit surkeana kunnes tuska helpotti ja pystyit jatkamaan elämää pää pystyssä vaikka vieläkin kolottaa?
Itse olen kokenut niin paljon vääryyttä että päässäni pyörii ja tunnen kamalia pelko- ja vihatiloja vuorotellen enkä tiedä mitä tekisin? Lähtisinkö ristiretkelle taistelemaan tuulimyllyjä vastaan vai annanko olla ja koitan unohtaa kaiken ja luottaa tulevaisuuteen...?
Kohtalotoverit. Kertokaa. Se helpottaa. Päätöstäni. Kiitos. Ja hyvää pääsiäistä!
Laki ja Oikeus
Law & Order
2
382
Vastaukset
- Kasaantuu
Ei siis kahta ilman kolmatta.
Tuulimyllyjä vastaan ei kannata taistella.
Tosiystävyys kestää pikku karikot.Ne muut ns. jutut voi jättää omaan arvoonsa.
Vanha kansa sanoo: Mitä kauemmin P..kasaa tonkii sitä enempi se haisee.
Pitää paikkansa eli ei kannata, parempi vaieta.
Joten nokka kohti tulevaisuutta ja uusiiin tuulimyllyhin , sitä tämä elo on.
Kai uusi sähkäfirmakilpailija.
Näin säilyy oma mielenrauha.- Anonyymi
Vihloo, vihloo.... miksi? Mitä se Tuija Siltamäki sanoi osaaamis3sta ja ammatttiylpeyd3stä, vihlooko vieläkin?Privacy Policy
https://policies.google.com/privacy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707