Veikaan että Blues kohtaa Sm pronssiottelussa Tapparan tällä Länsi Auto Areenalla.
Jokerit puolestaa kohtaa taas Sm finaaleissa hallitsevan suomen mestarin vuosimallia 2007 Krärpät!
Krärpät joka voittaa taas suomen mestaruuden vuosimallia 2008.
Veikkaan että Blues kohtaa Sm pronssiottelussa Tapparan Länsi Auto areenalla
5
218
Vastaukset
- Hannu Kapanen
Minä taas Savolaisena veikkaan että Jokerit voittaa tänävuona Sm kullan!
Jokerit suomen mestari vuosimallia 2008!- Tero Lehterä
Blues mestari ehdottomasti, toivon sitä siksi koska olen Bluesin C - junnujen päävalmentaja!
- Abdi Mohammed
Tero Lehterä kirjoitti:
Blues mestari ehdottomasti, toivon sitä siksi koska olen Bluesin C - junnujen päävalmentaja!
Minä Suomen somaliyhteisön puolesta toivon, että Blues voittaa.
- mmjklms
Abdi Mohammed kirjoitti:
Minä Suomen somaliyhteisön puolesta toivon, että Blues voittaa.
jos Blues pelaa Näin Upeasti Kuin Hifkiä Vastaan Niin veikkaan että kultaa Tulee..espoolaiset ansaitsivat mestaruuden < niin täten saataisiin espooseen Kiekkobuumi niin kuin Hämeenlinnaan 2 v sitten...ja sitten Ois upeeta uskoa että espoolaiset Nousisivat pikkuveljenÄ hUIPULLE
- ladislav Kohnfan
Oma veikkaus on että blues menee Finaaleihin.Jokerit pronssia ja Tappara hopeaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767