Miehelläni ja minulla on Elisan liittymässä maksuton puheluerittely netissä, toisen liittymän erittelyssä on viimiset numerot **** mut toisessa näkyy kokonaan. Tarkistin just 3 viimisen laskutuksen tiedot.
Elisa ei mun mielestä pelitä missään suhteessa kunnolla, tai pelittää osaa se rahastaa ;)
Puheluerittely
Väärin!
2
796
Vastaukset
- Utelias vaimoko?
Ne ovat peitossa tietosuojasyistä, voit nähdä omilla tunnuksillasi ainoastaan oman liittymäsi puheluerittelyn. Meillä on viisi puhelinliittymää ja kaikki minun nimilläni, mutta koska käyttäjiksi on merkitty 3 lastani sekä mieheni itseni lisäksi, voin nähdä ainoastaan tunnuksillani oman liittymäni tiedot.
Mikäli haluat näkyviin myös miehesi puheluerittelyn omilla tunnuksillasi täytyy liittymän käyttäjäksi merkitä sinut, eikä miestäsi.- Utelias vaimoko?
Siis jos haluat numerot kokonaan näkyviin (muuten näkyy vain ensimmäiset numerot & loput on peitetty).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010