Heräsin juuri (täällä on aamu), ja laatikossa oli yli 6000 viestiä. Ne olivat sähköpostiosoitteeseeni lähetettyjä, ei, kuten roskaposti yleensä, oikeaan domainiin mutta satunnaiselle nimelle - ne menevät suoraan spammiin, ja poistan ne ajoittain webbimailistä. Nämä kuitenkin ovat oikeaan osoitteeseeni!
Mistä on kyse? Mitä voin tehdä?
Klikkaan 'Read mail', ja joka sekunnissa on kymmenkunta viestiä. Tässähän tukkeutuu koko postilaatikko. Minulla on vain 400mb download raja serverillä. Tämä tulee kalliiksi. Voinko saada selville, kuka tekee tätä? Minulla on pieni yhden hengen yritys. Yrittääköhän joku vahingoittaa minua tahallaan, joku kilpailija? Voiko poliisi tehdä mitään?
Joku pommittaa roskalla
2
608
Vastaukset
Siirry käyttämään jotain sähköpostiohjelmaa, jossa on oppiva roskapostisuodin, kuten Mozilla Thunderbird. Kun olet pari kertaa sille näyttänyt, mitä moskalle pitää tehdä, Thunderbird siivoaa postisi automaattisesti.
Poliisi auttaa tai sitten ei, riippuu olinpaikastasi.- juuri käytän
Laitoin pari message rulesia, joissa viestit, joissa on sugject, kuten 'Delivery failure', poistetaan POP serverilta. Noin näyttää tapahtuvankin. Ne poistuvat trashlaatikosta, mutta ne tulevat ensin inboxiin. En haluaisi nähdä niitä ollenkaan.
Pitääkö vaan odottaa ja katsoa, ja toivoa, että posti harvenee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767