Honda VT750 C4 Shadow

Tulevan kesän motoristi

Millaisia kokemuksia ko. pyörästä ? Kaupat tehty, ja parin viikon sisällä pitäisi uutuuttaan hohtavana tallissa olla. Loppuun parikymmentä vuotta sitä pyöräkuumetta sai hillittyä, muttei enää....

Ainakin tälläiselle lyhkäisemmälle keverille tosi kätevän tuntuinen, eli matala ja kevyt käsitellä.

23

12086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 kesää

      muuten hyvä mutta tehot eivät riitä!!!tosi laiska..

      • tehokkaampiakin toki

        löytyy.Aivan mukava pyörä cruisailuun.Itsellä 3 kesä lähdössä ko mallilla.Mulle tuossa riittää tehot sopivasti,ja on mukavan kevyt käsitellä.Eipä ole tullut vielä tarvetta suunnitella tehokkaampaa peliä alle.Osta muuten laukut siihen jos ei kauppaan sisälly,niitä tulet kuitenkin kaipaamaan.Hommasin itselle easy bracetin kiinikkeet,ja saddlemanin(jumbo slant bagit) laukut.On kätevät ja hyvän näköiset.


      • Tulevan kesän motoristi
        tehokkaampiakin toki kirjoitti:

        löytyy.Aivan mukava pyörä cruisailuun.Itsellä 3 kesä lähdössä ko mallilla.Mulle tuossa riittää tehot sopivasti,ja on mukavan kevyt käsitellä.Eipä ole tullut vielä tarvetta suunnitella tehokkaampaa peliä alle.Osta muuten laukut siihen jos ei kauppaan sisälly,niitä tulet kuitenkin kaipaamaan.Hommasin itselle easy bracetin kiinikkeet,ja saddlemanin(jumbo slant bagit) laukut.On kätevät ja hyvän näköiset.

        Tulee varustepaketilla, johon tulee selkänoja, sivulaukut, tuulilasi ja tankkivyö, josta en kyllä edes tiedä, että mikä hitto se on....

        Ja jos olisin ollut tehoa hakemassa, niin toki samalla rahalla olisi saanut jo kyykkypyöränkin, mutta ei sovi minun tyyliin. Ja ennenkaikkea, 4 vuoden takuu (tehdas 2, maahantuoja 2) ratkaisi homman. Kawan 900-kuutioinen tuntui huomattavasti raskassoutuisemmalta.


      • varjostasi!
        Tulevan kesän motoristi kirjoitti:

        Tulee varustepaketilla, johon tulee selkänoja, sivulaukut, tuulilasi ja tankkivyö, josta en kyllä edes tiedä, että mikä hitto se on....

        Ja jos olisin ollut tehoa hakemassa, niin toki samalla rahalla olisi saanut jo kyykkypyöränkin, mutta ei sovi minun tyyliin. Ja ennenkaikkea, 4 vuoden takuu (tehdas 2, maahantuoja 2) ratkaisi homman. Kawan 900-kuutioinen tuntui huomattavasti raskassoutuisemmalta.

        Hei vaan! Minulla on samanlainen kuin sinulla, paitsi ei pleksiä. En tykkää siitä.
        Pyörällä ehtii tosi hyvin ja tyyliä löytyy. Tankkivyö on tosi hyvä. Sopii hyvin esim. avaimet tai kännykkä (jos pieni). Ihana pyörä. Suosittelen!


      • style no speed
        varjostasi! kirjoitti:

        Hei vaan! Minulla on samanlainen kuin sinulla, paitsi ei pleksiä. En tykkää siitä.
        Pyörällä ehtii tosi hyvin ja tyyliä löytyy. Tankkivyö on tosi hyvä. Sopii hyvin esim. avaimet tai kännykkä (jos pieni). Ihana pyörä. Suosittelen!

        hyvin olet valinnut, kriteerisi on jossakin muualla ilmeisesti kuin yli 200km vauhdeissa. pyörän tehot ja nopeus riittää aivan hyvin kaupungissa ja tienpäällä. Mielestäni varjon 160 on riittävä huippu, muistaakseni nopeusrajoitus max 120 suomessa ja isolla vaihteelle voi surutta päästellä tuossa 90-110 vauhdissa. nuo tehottomuus kommentit on aika naurettavia, sillä ei tällaisen ostaja mitään rataa ole varmasti lähdössä ajamaan. Nauti kesästäsi tyylillä ja morjestellaan kun nähdään.


      • Vaari vaan ja ajanut 35

        Itsellä Honda VT 750 Customi v. 2007 malli.
        En etsi itse murhaa vaan nautin sopivan tehon ja vakuutuksen tuomasta nautinnosta. Ja HUOM! Suomessa 120 km huiput tiellä. OK


      • Teknitön
        Vaari vaan ja ajanut 35 kirjoitti:

        Itsellä Honda VT 750 Customi v. 2007 malli.
        En etsi itse murhaa vaan nautin sopivan tehon ja vakuutuksen tuomasta nautinnosta. Ja HUOM! Suomessa 120 km huiput tiellä. OK

        Mitähän eroa noilla mallimerkinnöillä oikein on?
        Siis Honda Shadow Vt750 c2 , tai c4


      • C2 vuodesta -99
        Teknitön kirjoitti:

        Mitähän eroa noilla mallimerkinnöillä oikein on?
        Siis Honda Shadow Vt750 c2 , tai c4

        C2 on vanhempaa mallia ja ketjuvedolla varustettu (näistä kahdesta myös se paremman näköinen omasta mielestäni).
        C4 uudempi ja kardaanivetoinen.


      • JK
        C2 vuodesta -99 kirjoitti:

        C2 on vanhempaa mallia ja ketjuvedolla varustettu (näistä kahdesta myös se paremman näköinen omasta mielestäni).
        C4 uudempi ja kardaanivetoinen.

        Itselläni on tuo kaksipyttyinen vm. 2003. Ollut kaksi kesää ja ei ongelmia. Kyllä sillä ehtii maantiellä mutkan taakse kuin muillakin. Vakaa ajettava.


      • MustaaMagiaa
        C2 vuodesta -99 kirjoitti:

        C2 on vanhempaa mallia ja ketjuvedolla varustettu (näistä kahdesta myös se paremman näköinen omasta mielestäni).
        C4 uudempi ja kardaanivetoinen.

        Hä?
        Mun VT750C2 (Black Spirit) on vuosimallia 2010, kardaanivetoinen, ja vielä fuel-injection.
        Ei siis pidä paikkaansa tuo C4 versus C2.


    • enemmän sais olla

      No joo tuli koeajettua tuollainen perusteellisesti ja motarille sillä ei kannata mennä , saa luukuttaa hanat kaakossa ja siitä huolimatta autot heittää ohi , aika ikävä tunne kun kuitenkin pyörä on 750cc. 80km/h nopeudessa ei tapahdu yhtään mitään kun kaasun aukaisee, voiman ja vedon tunne on just tyhjäkäynnin yläpuolella mutta se loppuu kuin seinään heti kun ajattelis lähteä kiihdyttään. Onpahan turvallinen värkki tehojen puolesta kun ei karkaa aloittelijaltakaan käsistä.

    • Ostan customin(halva

      Onko noin laiska? Kuvailkaa mulle tuo tehon puute.Onko se sitä ettei satasen nopeudesta enään kannata lähteä ohittamaa ellei edessä ole 5kilsan suoraa vai Joutuuko lieväänkin ylämäkeen ottaan vauhtia ettei nopeus tipu liiaksi? Tai peräti vaihtaan pienempää?
      Itellä kokemuksia ainoastaan 350endurosta joka oli satasen nopeudessa kaikkia edellämainittuja.... 29heppaa ja 160kg eli tehopaino suhde samaa luokkaa hondan kanssa.

    • eede

      Joo,olen myös ko vehkeen ostoaikeissa ja etsin huoltohintoja ,olis just 12 tuhannen huolto tehtävä ,mitähän mahtaa huolto veloittaa?

    • 4 pyttyä olla pitää

      laiska kaksi pyttynen pyörä,ei sillä pysy edes normaalin liikenteen tahdissa.

      • Anonyymi

        höpö höpö


    • Nyt 1100

      Mulla oli 750shadow vm 99 eli se c2. Meni myyntiin ihan sen laiskuuden takia.
      Hieman yllätti jopa se laiskuus mutta painaahan tuo aika paljon. Tuulen vastus yms.
      Kylillä ajamiseen todella mukava

    • Hondaan tyytyväinen

      Vai laiska? Eikös customin pidäkkin olla laiska?
      Shadow mukavimmillaan 80-90nopeudessa siitä helppoo kiihdyttää sinne 120tuntumaan sen jälkeen kiihtyvyys hidastuu oleellisesti. Motarilla menee 120-130 mutta hieman väkisin. Huiput 150. Yksi päällä ajaminen mukavaa mutta kyytiläinen syö ohituskiihtyvyyttä aika monta sekunttia...

      • 600bandit vaihtoon..

        Niin miten tuo kulkupuoli oikein menee? Pystyykö tuolla ajaan lainkaan moottoritietä? Siis jotain 110-120? Joidenkin mielestä näköjään ei mutta mitä sanoo suuri enemmistö?
        Saatan hommata talven aikana joko kawan vn 800 tai vt 750 c2 tai c4.
        kawassa 10hepoo enemmän....

        Nyt alla vielä 2päivää 600bandit. eli tehoissa tulis tiputusta mutta isompi kuutio määrä kai merkkaa sitä vääntöö...


    • JAsuTsi

      Kävin tänään koeajamassa 750C2. Luulin että vehje on kertakaikkiaan rikki tai pytyt puhkiloppuväljät. Sen verran lousku oli. Kaasua ehti hieman kiertää ja heti tuli kierrokset vastaan ja meno pyssäs ku seinään. Kuulu vaan prät pröt prät prät alko yskiä ku hinkuun tukehtuva aasi.

      Muuten mukava ajaa ja tyylikäs. Mutta armoton lousku. Satapiikit pyyhkii ohi.

    • magna vf 750

      paras 750 customi hondalta on magna,tehoa piisaa,ulkonäkö kohillaan,ajo asento hyvä kaikenkokoisille ja näköisille ihmisille.

      • rastas miäs

        Mul oli 750 Magna pari kuukautta, yllättävän tehokas, hyvä ajo asento ja siistin näköinen.
        Reaaliteetti löi sit nassuun, vähintään joka toinen vastaan tuleva bensa-asemalla käynti, ei bensa mittaria ja se satkussa puhaltava tuuli, ei kiitos.
        Nykyään on sitten XX


    • Magna -95

      Custom on Custom ja Kyykky o kyykky ! ! Kauan eläköön Custom ja AJONAUTINNOT ! ! !

    • Shadow 750

      Kylläpä on joutavaa hölötystä.Vaimon kanssa ollaan reissattu eikä ohitukset ole mitenkään vaikeita ottaa pikaisesti se 120km ottaa eikä enempään ole tarvis.Motarilla pitää helposti sen 120km 2päällä ja huiput on ainakin 160km.Ja kuten niin monet on jo huomanneet niin custom ei ole mikään kilpapyörä,mukava reissuun ilman mitään aika rajaa.Lepuutustapit on kyllä hyvät ainakin minulle,siinä voi sit oikoa jalkojaan ajon aikana Moikkaillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7314
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6825
    3. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3827
    4. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3220
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2632
    7. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2218
    8. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2166
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2017
    10. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2010
    Aihe