olisin hankkimassa tältä sivulta pinocchio dvd:n: http://www.amazon.de/Pinocchio-Original-Zeichentrick-Serie-Staffel-Folge/dp/B000RG1G5U/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1207055299&sr=1-1 Eli haluaisin tietää sanotaanko tuolla sivulla ollenkaan mitään kyseisen dvd:n tekstityksestä? Onko suomeksi tekstitys?
pikaista vastausta odottelen =)
auttakaa =)
4
565
Vastaukset
- Pilkun..
Tuolla sivulla sanotaan, että filmi on puhuttu saksaksi, mistään teksteistä ei sanaakaan.
Kaikkihan on tietenkin mahdollista, mutta sellainen olisi TODELLA erikoista ja ainutlaatuista, kun ostaa filmin Saksasta!!!- .......
kiitos vastauksesta! =)
- filmistä
....... kirjoitti:
kiitos vastauksesta! =)
Kyllä mä olen ainakin täältä löytänyt kielivaihtoehdoista jopa suomen kielen tekstityksen. Joissakin on vain pari vaihtoehtoa, joissakin löytyy koko repertuaari.
- suomenkieliset tekstit
En suosittele elokuvien ja sarjojen tilaamista saksasta, jos et pärjää ilman tekstitystä. Voin sanoa, että hyvin harvoin olen törmännyt dvd elokuviin, joissa on suomenkieliset tekstit ja olenpa jopa nähnyt amerikkalaisten elokuvien dvd versioita, joista puuttuu alkuperäiskieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305830- 345333
- 293014
- 342454
- 372118
- 152088
- 361992
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401653