Mikä tuoksu yli 40v naiselle

Etsinyt

Mikä tuoksu olisi yli 40v naiselle hyvä?
Löytänyt olen kyllä jo muutaman, mutta nyt olisi aika vaihtaa merkkiä.
Tuoksun tulisi säilyä iholla ja saisi olla raikkaan tuulahduksinen, ei liian makea missään nimessä. Pitäisi olla naisellinen ja mukaansa tempaava.

13

2517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lontoon_trendit

Ei tuoksu ikään katso. Itse en ainakaan halua lokeroitua mihinkään tuoksuikäluokkaan vuosikymmenten vieriessä.

Tuoksut ovat makuasia. Itse käytän kalliita (hyvälaatuisia merkkejä), sillä tuoksuista en tingi. Vaatteissa ja meikeissä voi helpommin tinkiä, mutta eltaantunut kissanpissanhaju on kertakaikkiaan sietämätön (useat halpis tuoksut). Saan niistä oitis päänsäryn.

Itselleni olen sopivimmat tuoksut löytänyt siten, että olen kokeillut ensin liikkeessä mieleistä tuoksua, ja jollen huomaa (tuoksu ei tunkeudu nenään) enään viiden minutin kuluttua, niin sitten se on minulle sopiva.

Kaiken tämän sanottuani, kerron lopuksi hauskan esimerkin siitä kuinka tuoksut todellakin ovat makuasia. Ostin Stockalta aikoinaan Espanjalaisen Balenciagan tuoksun. Partnerini mielestä se "haisi mummon käsilaukulle".

• ole ikärajaa.

Avoimin mielin kosmetiikkaosastolle kokeilemaan!
        Laatutuoksut ovat ajattomia. Tärkeintä on mielestäni se kohtuukäyttö eli ei liikaa. Mikään ei ole etovampaa kuin leijuva tuoksupilvi, maustettuna ripauksella eltaantunutta tuoksua.

• Escada..

Aivan ihana tuoksu!!

• s-u-o-s-i-k-k-i
        Escada.. kirjoitti:

Aivan ihana tuoksu!!

minun suosikkini! Into the blue nimittäin.
        Valloittavan raikas ja kepeä tuoksu. Eikä mitenkään hirveen kalliskaan.

• ..........

Minäkin tuosta iästä että se on ihan persoonasta kiinni millasista tuoksuista pitää :) Oletko kokeillut esim. burberryn uutuustuoksua? En nyt muista oliko se makea vai mikä, mutta mielestäni se tuoksuu aika raikkaalta

• Donatella

Kokeile Calvin Kleinin Euphoria-tuoksua. Itse ainakin suorastaan rakastan sitä. Mielestäni se käy jokaiselle ikäpolvelle ja yhtä lailla ilta- kuin päivämenoihin. :)

• nelikymppiselle

Itse ihastuin viimeksi Estee Lauderin Pure White Lineniin (kevyempi ja mielestäni parempituoksuinen kuin pelkkä Wihte Linen). Fiksu aikuisen naisen tuoksu kesät talvet. Kokeile!

• Olipas huumaavaa

YSL:n Opiumia, joka oli joskus mun ehdoton lemppari. En ole vuosiin käyttänyt. En ole sitä myöskään haistanut muilla. BTW se on loistotuoksu! Kaipa se on klassikko.

On oikein nuorekas ja seksikäs olo. Mieskin huomasi sen :)

• Makunsakullakinmutta

Opium on niiiin törkeän voimakas hajuvesi!
        Voiko sen pahempaa migreenin aiheuttajaa ollakaan??

• vaihtoehto
        Makunsakullakinmutta kirjoitti:

Opium on niiiin törkeän voimakas hajuvesi!
        Voiko sen pahempaa migreenin aiheuttajaa ollakaan??

on YSL:n Elle -tuoksu. Ihana.

• Opium---

Opium on ihan kohtalaisen hyväntuoksuinen, mutta aika karkkimainen verrattuna parempiin hajuvesiin.
        Mieleen tulee lähinnä hajupommi-teinitytöt jotka kuuntelevat Madonnan "candy perfume girl":iä ja tuoksuvat Opiumilta.

• ihmeeeellistä
        Opium--- kirjoitti:

Opium on ihan kohtalaisen hyväntuoksuinen, mutta aika karkkimainen verrattuna parempiin hajuvesiin.
        Mieleen tulee lähinnä hajupommi-teinitytöt jotka kuuntelevat Madonnan "candy perfume girl":iä ja tuoksuvat Opiumilta.

olenko nyt täysin erehtynyt tuosta Opium tuoksusta?? Miten minulla on sellainen mielikuva, että se on äärimmäisen raskas ja tunkkainen tuoksu. ei lainkaan makea...???

• Nina Riccin L'air du temps tuoksusta, palaan siihen kokeilujen jälkeen.Tresor tuntui liian voimakkaalta, ja Sergio Tacchinin Donna meni tyttärelle.Ei ne huonoja olleet,mutta eivät minun juttuni. Kokeilut jatkuvat,on mukava lukea mielipiteitä ja napata ideoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      296
      7271
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      69
      5294
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      146
      3367
    4. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      111
      2726
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      162
      2469
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1920
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1736
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1578
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1554
    10. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      31
      1510
    Aihe