Jos tädillä olis mun*t niin se olis setä
Jos sitä ja jos tätä
1
541
Vastaukset
- <<<<
JOS OLISIN MILJÖNÄÄRI NIIN REISSAISIN PALJON JA KÄVISIN YMPÄRI SUOMEA REISSAAMASSA < KOLMEN KOIRAN < BERNHARDILAINEN.NÖFFI.SUURSNAUTSERI KERA KANSSA JA KAHDEN BERNHARDILAISEN KERA JA ROTTWEILERIN KERA JA KÄVISIN AUTOKOULUN JA AJAISIN ABCDE-AJOKORTIN JA C CE AJOKORTIN JA SITTEN HANKKISIN LIUDAN AUTOJA TALLIINI AINA 1930-L FORDISTA 2000-L MERSUUN ASTI JA 1920-L MERSUSTA 1960-L MERSUUN ASTI JA SITTEN MOOTTORIPYÖRIÄKIN JA VANHOJA POLIISIAUTOJA < KÄYTÖSTÄ POISTETTU < KAKSI SAABIA < KOLME TRANSITTIA JA 1 TRANSPORTER VW VM 1990-1992 JA SITTEN VANHA 1993 MALLIN MONDEO < PERHEEN MÖKKIAUTO < SÄKYLÄ JA LAHNAJÄRVI JA SITTEN VIHREÄ MB 220 D W115 1972 JA MB 220 D W115 1969 BEIGE < PERHEEN MÖKKIAUTOJA JA SITTEN 350 SE 6.9 METALLINHOHTO TOIMISI SITTEN REISSUPELINÄ JA HANKKISIN VIELÄ 4 MÖKKIÄKIN < SÄKYLÄ.LAHNAJÄRVI.HIIDENVESI.JA SITTEN KOKEMÄEN KESKUSTASSA KERROSTALO < JOKA TULISI SITTEN KAVERINI MUMMOLTA < PERINTÖNÄ MULLE JA SITTEN KÄVISIN ITALIASTA HAKEMASSA 740 TURBO VOLVON VN-SÄÄTIMELLÄ JA AJAISIN NAANTALISTA KOKEMÄELLE JA SITTEN AJAISIN SAKSASTA HAKEMALLANI MERCEDEKSELLÄ
NAANTALISTA KOKEMÄELLE JA KOKEMÄEN KAUTTA HELSINKIIN < JOSTA LÄHTISIMME KAVERINI JARKON < TUTTU < MUMMON SYNTTÄREILLE < SIIPPANI KANSSA JA SITTEN AJAISIN VIELÄ SAVONLINNASTA KOKEMÄELLE ERÄÄLLÄ KERRALLA JA SITTEN VIELÄ FORSSASTA RAUMALLE JA JOSKUS TYTÖT < SITTEN LOMAILISIVAT ULKOMAILLA NIIN ITSE AJAISIN HARJAVALTAAN < JARKON JA JORMAN SYNTTÄREILLE < HELSINKI-VANTAALTA JA JOISIN COCACOLAA JA SITTEN SIIPPOJEN < JARKON < EEVA.JORMAN < MARJUT.KALLEN < REETTA < KARIN < TARJA < ARTSIN < SISKO LIISA JA RVA < OLKA
KANSSA NAURESKELESIMME
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1985183Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä422588- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161739- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.105969Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119903