Kokeilen Joomlan käyttöä (1.5) ja olen laittanut en Int2000-palvelimella. En millään saa mitään pakkauksia ladattua, aina tulee virheilmoitus, ettei pysty asentamaan, oli sitten kyse kielipakkauksesta, templatesta tai mistä tahansa. Olen laittanut kirjoitusoikeudet tässä vaiheessa kaikkiin kansioihin, joten ongelman ei pitäisi olla siinä. Minulla on useita domaineja Int2000:lla jo vuosikaudet ja muuten olen ollut siihen, joten en halua vaihtaa.
joomla-ongelma
int2000 syynä?
1
250
Vastaukset
- huuhaahaamu
Ne paketithan on zipattuja, joten tuki pitää olla..
Toinen syy voi olla, että php filut on eri omistajalla kuin hakemistotot joten safe-php pistää kampoihin (asenna joomla sillä wizardilla).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336664- 356103
- 293394
- 452840
- 342624
- 152328
- 372168
- 162016
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461882En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767