Jokerit suomen mestari vuosimallia 2009!

Tuleeko nyt keskustelua!

JOKERIT SUOMEN MESTARI VUOSIMALLIA 2009 VIIMEISEN MAALIN TEKEE ESPOON BLUESIIN MAALIN RUOTSISTA HANKITTU ESA PIRNES, JONKA PALKKA ON JOKEREISSA PERÄTI 400000€ YHDESTÄ JÄÄKIEKKOKAUDESTA 2008-2009.

4

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmjklms

Menee Venäjälle tai keski-eurooppaan..liian Kallis Jokereille tai Bluesille..

• Näin se vain on ikävä kyllä!

Älä jaksa enää valittaa mmjklms , essiä Jokerit ei halunut vaan joukkueensa, koska Hjallis katsoi hänet liian kalliiksi hankinnaksi, vaikka Hjallis on itse monimiljönääri suomessa.

• mmjkklms
        Näin se vain on ikävä kyllä! kirjoitti:

Älä jaksa enää valittaa mmjklms , essiä Jokerit ei halunut vaan joukkueensa, koska Hjallis katsoi hänet liian kalliiksi hankinnaksi, vaikka Hjallis on itse monimiljönääri suomessa.

Ole Pelannut bluesissa.Kärpissä.Lukossa.Jokereissa ja Tapparassa < sm-kultaa 2003..upea Voittomaali Muuten

• Essi pelaa ruotsissa nykyään!
        mmjkklms kirjoitti:

Ole Pelannut bluesissa.Kärpissä.Lukossa.Jokereissa ja Tapparassa < sm-kultaa 2003..upea Voittomaali Muuten

Se pitää paikkansa että essi eli Esa Pirnes pelasi toistaiseksi viimeisen blues kautensa kaudella 2005-2006.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6149
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5663
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3184
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1717
    Aihe