Onkos kellään muulla ollut ongelmia maksaa noiden kautta domain-ostosta? Meikä on nyt hakannut päätään seinään niin sanotusti pari tuntia tuon kanssa. Se vaan ilmoittaa koko ajan, että mene takasin ja tarkista tietosi. No, ne on oikein, ne on nyt tarkistettu niin monta kertaa. Mä yritin maksaa tuon luottokortilla (Visalla, oikealla sellaisella eikä millään elctronilla tms).
godaddy?
3
406
Vastaukset
- huuhaahaamu
Eikös se ilmoita punaisella mikä tieto puuttuu tai on väärin?
Mulla tuli kerran vastaava ongelma, kun en lukenut/huomannut sitä virheviestiä siellä..- hermot menneet
Ei kerro mitään tuollaista. Sanoo vaan, että mene poika takasin ja tarkista tiedot. Eikä noiden supporttikaan ollut järin hyödyllinen. Kertoi vaan, että tietojen pitää olla just samanlailla kuin kortissakin. No, ne kyllä sitä ovat. Kyllä mä ne niin monesti eilen illalla tarkistin. Täytyy kait sitten vaan käyttää jotain muuta palvelua tuon domainin saamiseksi.
- hermot menneet
hermot menneet kirjoitti:
Ei kerro mitään tuollaista. Sanoo vaan, että mene poika takasin ja tarkista tiedot. Eikä noiden supporttikaan ollut järin hyödyllinen. Kertoi vaan, että tietojen pitää olla just samanlailla kuin kortissakin. No, ne kyllä sitä ovat. Kyllä mä ne niin monesti eilen illalla tarkistin. Täytyy kait sitten vaan käyttää jotain muuta palvelua tuon domainin saamiseksi.
Nyt onglema on ratkaistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727