kevari vero

§§§§§§§§§§

paljonko on kevarivero ja onko se kuinka paljon kalliimpi kuin mopoissa jos sellaista edes on?!

13

13574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

Mopon verohan on 600€ vuodessa, kevarin vero on luokkaa 1300€/vuosi.

Vai mitä luulisit, idiootti?

• Niimpä vissii..

Taitaapa olla kyllä ihan noin max ~100 e /vuosi tuo kevarivero.

• .............
        Niimpä vissii.. kirjoitti:

Taitaapa olla kyllä ihan noin max ~100 e /vuosi tuo kevarivero.

Voi vittu sinuakin, kun pitää olla täällä "neuvomassa" muita, vaikka ei asiasta ole mitään tietoa. Jos olisin noin tyhmä, pitäisin turpani kiinni.

Mitään vuosittaista veroa ei ole kevareilla, eikä millään muillakaan moottoripyörillä.

• Vitun tyhmä!
        ............. kirjoitti:

Voi vittu sinuakin, kun pitää olla täällä "neuvomassa" muita, vaikka ei asiasta ole mitään tietoa. Jos olisin noin tyhmä, pitäisin turpani kiinni.

Mitään vuosittaista veroa ei ole kevareilla, eikä millään muillakaan moottoripyörillä.

Pälli? kyllä on vuosittainen kevarivero! hinta on joku 100-300€ riippuu paikasta:)

• ..........
        Vitun tyhmä! kirjoitti:

Pälli? kyllä on vuosittainen kevarivero! hinta on joku 100-300€ riippuu paikasta:)

No tottakai! Ja vuosittainen hengitysvero kaltaisillesi keitetyn perunan äo:n omaaville "suurille ajattelijoille" on 2000€. Jos et ole maksanut, ilmoittadu poliisille. Rangaistuksena joudut maksamaan veron kymmenkertaisena, tai olemaan hengittämättä seuraavan verotuskauden (=1 vuosi).

• soon16
        .......... kirjoitti:

No tottakai! Ja vuosittainen hengitysvero kaltaisillesi keitetyn perunan äo:n omaaville "suurille ajattelijoille" on 2000€. Jos et ole maksanut, ilmoittadu poliisille. Rangaistuksena joudut maksamaan veron kymmenkertaisena, tai olemaan hengittämättä seuraavan verotuskauden (=1 vuosi).

Mulla nyt ei sinänsä mitään asiantuntemusta asiaan oo mutta eikös "kevariverolla" tarkoiteta yleensä vuosittaista vakuutusmaksua tjtn.. joka sitten on se ~350€/vuodessa riippuen prätkästä ja vakuutuksesta. Tällaisen käsitteen olen asiasta saanut.

• jsfghfghfsj
        soon16 kirjoitti:

Mulla nyt ei sinänsä mitään asiantuntemusta asiaan oo mutta eikös "kevariverolla" tarkoiteta yleensä vuosittaista vakuutusmaksua tjtn.. joka sitten on se ~350€/vuodessa riippuen prätkästä ja vakuutuksesta. Tällaisen käsitteen olen asiasta saanut.

No vakuutus on vakuutus eikä mikää vitun vero. Pakollinen liikennevakuutus on n. 200e-> ja täyskasko n.100e->, riippuen bonuksista, asuinpaikasta, iästä yms.

• gsdgssgd
        Vitun tyhmä! kirjoitti:

Pälli? Kevareissa ei todellakaan ole vuosittaista veroa. Jos ostat esim uuden kevarin niin oston yhteydessä kevarin hintaan lisätään noi 600-800e rekisteröintivero, tämän jälkeen ei enää muita veroja tarvi maksaa. Voi toki tehdä niinkin että ostaa ensin kevarin ja maksaa rekisteröintiveron myöhemmin. Moottoripyörissä on vuosittainen vero, mopoissa ei ole ollenkaan veroa. Ei kantsis päteä jos ei mistään mitään tiedä

• gdsgdssgd
        jsfghfghfsj kirjoitti:

No vakuutus on vakuutus eikä mikää vitun vero. Pakollinen liikennevakuutus on n. 200e-> ja täyskasko n.100e->, riippuen bonuksista, asuinpaikasta, iästä yms.

niin lisään vielä tohon kommenttiin että pakollinen liikennevakuutus on kyllä joka vuosittain tosiaan 200e tai enemmän(riippuu vakuutusyhtiöstä) täyskasko kannattaa olla jos esim kikkailet paljon. itellä kun tuli eka lasku tapiolalta(mulla on myös täyskasko) niin se oli 900 e :DD vaihdoin lähivakuutukseen niin nykyään vuodessa täyskaskolla noin 400e kannattaa kysellä eri vakuutusyhtiöistä

• pillujane

mopoilla ei ole veroa vaan vakuutusmaksut

• Anonyymi
        ............. kirjoitti:

Tapa ittes vitun vammanen maahamuuttaja huora kuole vittu

• fdfds

mopoillaeioleveroa

• saa tietoa

Paikkakunnan mp liikkeistä. Rohkeasti kysymään, mielummin hiljaiseen aikaan saat helpommin vastauksia. Ota kynä ja paperi, laita kysymyksiä ylös ja kirjaa vastaukset, Helppoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5959
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5463
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3084
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2464
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2317
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1711
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1696
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    Aihe